The news is by your side.

Advertisement

واٹس ایپ اکاؤنٹ محفوظ بنانے کے لیے نیا فیچر

موبائل فون کی معروف ترین میسجنگ ایپ واٹس ایپ نے اپنے صارفین کو سیکیورٹی فراہم کرنے کےلیے ایپلی کیشن میں اہم فیچر کا اضافہ کیا ہے جس کے بعد واٹس ایپ محفوظ تصور کیاجارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق موبائل فون کی مشہور مسیجنگ ایپ واٹس ایپ نے صارفین کی شکایات اور اُن کی چیٹ محفوظ نہ ہونے کی شکایات موصول ہونے کے بعد انتظامیہ نے ’ٹو اسٹیپ ویری فیکیشن‘ کا آپشن متعارف کروادیا ہے۔

whats-app-1

اس فیچر  کے بعد نہ صرف صارف کی چیٹ محفوظ ہوگی بلکہ کوئی بھی شخص یا کمپنی اُس کے اکاؤنٹ تک رسائی حاصل نہیں کرسکے گی۔ چیٹ محفوظ بنانے کے لیے صارفین کو واٹس ایپ کے اکاؤنٹ آپشن میں جاکر اسے فعال کرنا ہوگا۔

پڑھیں: ’’ واٹس ایپ کا لائیو لوکیشن ٹریکنگ فیچر متعارف ‘‘

فیچر کو فعال کرتے ہی واٹس ایپ صارف سے چھ ہندسوں ( 6 ڈیجیٹ) کا خفیہ کوڈ اور ای میل ایڈریس مانگے گا اور یہ دونوں چیزیں داخل کرتے ہی صارف کا واٹس ایپ محفوظ ہوجائے گا۔

whats-app-3

ٹو اسٹیپ ویری فیکیشن فیچر ایکٹیو کرنے کے بعد اگر کوئی شخص آپ کے نمبر کو استعمال کرتے ہوئے نیا اکاؤنٹ نہیں بنا سکے گا اور اگر کوئی شخص کوشش کرتا بھی ہے تو اُسے کوڈ ڈالنا ہوگا تاہم غلط کوڈ ڈالنے کی کوشش میں فوری طور پر صارف کو ای میل کے ذریعے آگاہ کیا جائے گا۔

مزید پڑھیں: ’’ واٹس ایپ کا نیا فیچر، صارفین کی خواہشات کے عین مطابق ‘‘

صارف کے موبائل میں واٹس ایپ کھولنے کی صورت میں جب تک یہ کوڈ داخل نہیں کیا جائے گا اکاؤنٹ تک رسائی حاصل نہیں کی جاسکے گی۔

whats-app-2

انتظامیہ نے صارفین کو خبردار کیا ہے کہ وہ اپنا خفیہ کوڈ کسی کو نہ بتائیں وگرنہ اُن کے واٹس ایپ اکاؤنٹ محفوظ نہیں رہ سکے گا، تاہم اگر کوئی صارف کوڈ تبدیل کرنا چاہے تو ای میل لاگ ان کے بعد با آسانی تبدیل کیا جاسکتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں