The news is by your side.

Advertisement

واٹس ایپ صارفین کی بڑی مشکل آسان،

واٹس ایپ انتطامیہ نے آئی او ایس کے لیے صارفین کو درپیش مشکلات اور سہولیات کی فراہمی کے پیش نظر جلد ہی دوجی بی تک فائلیں بھیجنے کی اجازت دی ہے۔

آئی او ایس کے لیے واٹس ایپ نے بیٹا ورژن 22.7.0.76 جاری کرنے کے بعد جو آخر کار آئی او ایس15 کے لیے کار آمد ہے ، کمپنی نے صارفین کو ٹو جی بی تک کی فائلیں بھیجنے کی اہلیت کی جانچ بھی شروع کردی۔

WABetaInfo کے مطابق ارجنٹائن میں ایک چھوٹا سا ٹیسٹ کیا جا رہا ہے اور کچھ لوگ ٹو جی بی تک میڈیا فائل یو یبیٹا انفو لنکں شیئر کرسکتے ہیں۔ فی الحال واٹس ایپ صارفین صرف 100ایم بی تک کی میڈیا فائلیں شیئر کرسکتے ہیں۔

دوسری طرف واٹس ایپ کے مدمقابل ٹیلیگرام نے صارفین کو2020 سے ٹو جی بی تک شیئر کرنے کی اجازت دی ہے۔

اس نے کہا، WABetaInfoویبیٹا انفو لنک کا کہنا ہے کہ کمپنی مستقبل میں اس فیچر کو مزید صارفین تک پہنچانے کا منصوبہ بنا رہی ہے.

واٹس ایپ انتطامیہ نے واضح کیا ہے کہ چونکہ یہ ایک ٹیسٹ ہے، اس لیے واٹس ایپ اس ٹرائل کے بعد تبدیلیوں کو واپس بھی لے سکتا ہے۔

واضح رہے کہ میٹا، انسٹاگرام کی ملکیت والی ایک اور ایپ نے حال ہی میں برازیل میں منتخب افراد کے نام سے قریبی دوست کی خصوصیت کے مختلف ورژن کا تجربہ کیا۔

چھ مہینوں کے بعد کمپنی نے فیصلہ کیا کہ یہ تبدیلی کے قابل نہیں ہے اور اس خصوصیت کو پہلے کی طرح واپس کر دیا۔

 اس کے علاوہ، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ واٹس ایپ کم از کم دو دیگر بڑے فنکشنز تیار کررہا ہے، ری ایکشنز اور ملٹی ڈیوائس کمپیٹیبل 2.

 

دوسری طرف ملٹی ڈیوائس کمپیٹیبلٹی 2.0، صارفین کو ایک ہی واٹس ایپ اکاؤنٹ استعمال کرنے والا دوسرا اسمارٹ فون رکھنے دے گا اور یہاں تک کہ ایک آئی پیڈ ایپ کو بھی ان لاک کرے گا، جس کی خصوصیت بہت سے صارفین کی درخواست ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں