The news is by your side.

Advertisement

صارفین کی سہولت کیلئے ‘واٹس ایپ’ کا نیا فیچر متعارف

دنیا کی مقبول ترین مسیجنگ ایپلیکشن ‘واٹس ایپ ‘ جس کے صارفین کی تعداد 2 ارب سے زائد ہوچکی ہے، آئے دن اپنے صارفین کے لئے نئے فیچر متعارف کراتا رہتا ہے۔

کمپنی کی جانب سے مسلسل نت نئے فیچرز متعارف کرائے جانے کا مقصد یہ ہوتا ہے کہ اس کے صارفین کسی اور میسجنگ ایپ کا رخ نہ کریں۔

اگر آپ واٹس ایپ کے صارف ہیں تو یقیناً وائس میسجز کے فیچر کو بھی استعمال کرتے ہوں گے جسے اب کمپنی کی جانب سے مزید آسان اور بہتر بنا دیا گیا ہے۔

وائس میسج یا نوٹ سے آپ کو ایک آڈیو پیغام فوری بھیجنے میں مدد ملتی ہے مگر ریکارڈنگ میں کوئی غلطی ہوجائے تو پھر سے اسے ریکارڈ کرنا پڑتا ہے تاہم اب یہ مسئلہ حل ہوگیا، واٹس ایپ اپنے صارفین کو وائس میسج کی ریکارڈنگ روکنے (pause) اور پھر پلے کرنے کی سہولت فراہم کرے گا۔

اس کے ساتھ ساتھ اب صارفین کسی وائس میسج کو چیٹ ونڈو سے باہر بھی سن سکیں گے، یعنی دیگر چیٹس کے پیغامات کو پڑھتے ہوئے بھی وائس میسجز کو 1.5 یا 2 گنا زیادہ رفتار سے سنا جاسکے گا۔

اس کے علاوہ اب وائس میسج ایک لائن کی بجائے ویو فارم میں شو ہوں گے اور میسنجر کو یاد رہے گا کہ آپ نے پلے بیک کو کہاں پوز کیا اور ایپ سے باہر نکل کر واپس آنے پر بھی وہ میسج اسی جگہ سے دوبارہ پلے ہوگا تاکہ پورا میسج دوبارہ نہ سننا پڑے۔

یہ نئے فیچرز متعارف کرانے کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے اور آئندہ چند دن یا ہفتوں میں سب کو دستیاب ہوں گے۔

واضح رہے کہ واٹس ایپ کے مطابق صارفین اوسطاً روزانہ 7 ارب وائس میسجز بھیجتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں