The news is by your side.

Advertisement

شمالی امریکہ میں 36 ہزار سال قبل انسان کی آمد ہوئی :محققین

شمالی امریکہ میں 36 ہزار سال قبل انسان کا ارتقا ہوا یہ انکشاف امریکن محقیقن نے دس ہزار سال پرانی دریافت ہونےوالی جانور کی ہڈی پر تحقیق کرنے کے بعد کیا۔

تفصیلات کے مطابق ا مریکن ریسرچر کے مطابق نارتھ امریکہ میں دس ہزار سال قبل انسانی زندگی کا آغازہوا۔  کیکیے بورکیریا کے مطابق محققین کو امریکہ اور کینڈا کی سرحدوں پرایک جانور کی ہڈی ملی ہے ۔ محقیقن کا کہنا ہے کہ یہ ہڈی دریائے ’بلیوفش ‘ کے کنارے واقع ٖغار میں سے برآمد ہوئی ہے جس کو دیکھ کر اندازہ ہوتا ہےکہ  وہ خاصی قدیم  ہے۔

north-america-post

ابتدائی تحقیق سے معلوم ہوا کہ یہ ہڈی دس ہزار سال سے زیادہ قدیمی ہے۔ محقیقن کا کہنا یہ کہ اس مضبوط ہڈی سے ہم نارتھ امریکہ میں انسان کی آمد اور براعظم میں انسانی زندگی کے آغاز کے معتلق معلومات حاصل کی ہیں۔

 

ماہر محقیقن کا کہنا ہے کہ ہڈی پر لگے نشانات سے معلوم ہوتا ہے کہ شمالی امریکہ میں انسان کی آمد چوبیس ہزار سال سے زائد عرصے قبل ہوئی تھی۔

 

تاہم محققین کی حتمی رپورٹ کے مطابق نارتھ امریکہ میں انسان کی آمد کا عمل 36 ہزار سال سے زائد عرصے قبل ہوا۔

ریسرچر چانق مارس کا کہنا ہے کہ جانور کی اس ہڈی کی دریافت سے معلوم ہوتا ہے کہ ابتدا میں انسان جانوروں کے شکار کے ذریعے اپنی بھوک مٹاتا تھا۔

پروفیسر بروک کے مطابق جس جگہ سے یہ ہڈی دریافت ہوئی ہے ، معلوم ہوتا ہے وہاں پناہ گزیں رہتے تھے ۔

ان کا کہنا تھا کہ یوں لگتا ہے کہ انسانوں کا گروہ ایک ساتھ رہا کرتا تھا، کیوں کے انسان تنہا زندگی بسر نہیں کر سکتا ہے ۔

کچھ محقیقن کے مطابق تیس سال سے زائد عرصے قبل انسانوں کا گروہ نارتھ امریکہ تک پیدل سفرکرکے آیا ہوگا ۔

تاہم دیگر ریسرچرز نے اس تحقیق کوغلط ثابت کیا اور کہا پیدل اتنا لمبا سفر کرنا آسان بات نہیں ہے ۔ لہذا یہ بات خارج الامکان ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں