The news is by your side.

Advertisement

آل پاکستان جونیئر اسکواش چیمپئن شپ کب ہوگی؟

پشاور: آل پاکستان جونیئر اسکواش چیمپئن شپ 2 سے 7 دسمبر تک پشاور کے پی اے ایف ہاشم خان اسکواش کمپلیکس میں منعقد کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیمپئن شپ کے لیے تیاریاں مکمل کی جا رہی ہیں اس سلسلے میں خیبرپختونخوا اسکواش ایسوسی ایشن کے صدر قمرزمان نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے بتایا کہ چیمپئن شپ میں انڈر15 اور انڈر17 کیٹیگریز کے مقابلے منعقد ہوں گے، کوالیفائنگ راﺅنڈ دو سے تین دسمبر تک منعقد ہوگا۔

جبکہ مین راﺅنڈ 4 سے 7 دسمبر تک منعقد ہوگا جس کے لیے انعامی رقم دو لاکھ روپے مقرر کی گئی ہے۔

ایک سوال کے جواب میں اسکواش لیجنڈ قمرزمان نے کہا کہ کوالیفائنگ راﺅنڈ میں 32 کھلاڑی شرکت کررہے ہیں جبکہ مین راﺅنڈ میں 16 کھلاڑی حصہ لیں گے جس میں گیارہ کھلاڑی براہ راست ‘ایک وائلڈ کارڈ اور 4 کوالیفائنگ راﺅنڈ سے کھلاڑی شامل ہوں گے۔

چالیس سال اسکواش پر حکمرانی کرنے والا پاکستان ورلڈ ٹیم اسکواش چیمپین شپ سے باہر

دوسری جانب ورلڈ ٹیم اسکواش چیمپئن شپ ٹورنامنٹ 14 سے 22 دسمبر تک واشنگٹن ڈی سی میں کھیلا جائے گا جس میں 32 ممالک کی ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں۔ اس وقت ورلڈ اسکواش ٹیم چیمپئن شپ کا دفاعی چیمپئن مصر ہے، جسے مضبوط امیدوار کے طور پر دیکھا جارہا ہے۔

پاکستان 6 بار ورلڈ اسکواش ٹیم چیمپئن شپ کا حصہ رہا ہے، پاکستان 1993 میں آخری بار اس ایونٹ کا چیمپین بنا، البتہ اب ہاکی کے مانند اسکواش بھی انتطامیہ کی عدم توجہی کا شکار ہو کر اپنی اہمیت کھو بیٹھا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں