The news is by your side.

چٹانی زمین پر’’چیتا‘‘ کہاں چھپا ہوا ہے؟ دھوکا دیتی حقیقی تصویر

اس بار آپ کے سامنے ایک چٹانی ناہموار زمین کی تصویر ہے جس میں چھپے چیتے کو تلاش کرنا ہی آج کا چیلنج ہے تو کون ہے جو یہ چیلنج قبول کرے گا۔

کچھ تصویری مناظر آنکھوں کو تسکین بخشتے اور دل کو لبھاتے ہیں لیکن کچھ تصویریں دل و دماغ کو الجھن میں مبتلا کردیتی ہیں۔ نظروں کو دھوکا دینے والی تصویریں ہی آج کل انٹرنیٹ پر بہت مقبول ہیں اور روزانہ نت نئی تصویریں سامنے آکر آپ کی بصارت اور مشاہدے کی صلاحتیوں کو نیا چیلنج دیتی ہیں اور یہ چیلنج ہی نوجوان طبقے میں تصویری پہیلیوں کو مقبول بنا رہا ہے۔

آپ کی دلچسپی کو مدنظر رکھتے ہوئے آج ہم ایک اور نئی تصویری پہیلی آپ کے لیے لائے ہیں۔ جو مصنوعی طور پر نہیں بنائی گئی بلکہ حقیقی منظر ہے جس کو ایک نوجوان نے اپنے کیمرے کی آنکھ میں محفوظ کیا۔ اگر کوئی اب تک اس کھیل کا حصہ نہیں بنا ہے تو اس چلینج کو قبول کرکے اپنے مشاہدے کی صلاحیتوں سے روشناس ہوسکتا ہے۔

یہ تصویر بظاہر دیکھنے میں ایک چٹانی اور ناہموار زمینی میدان کی تصویر ہے جس میں کچھ خشک گھاس پھوس اگی نظر آ رہی ہے، لیکن نظروں کو دھوکا دیتی حقیقت ہے اور اس میں ایک چیتا بھی چھپا ہے جو پہلی نظر میں کسی کو بھی نظر نہیں آتا لیکن جس کی نظریں عقاب کی طرح تیز ہیں وہ یہ چیلنج صرف 10 سیکنڈ میں پورا کرسکتے ہیں۔

اس تصویر کو بھارتی فوٹوگرافر سدھیر شیو رام نے اس وقت کیمرے کی آنکھ میں قید کیا تھا جب وہ راجھستان کے ایک چھوٹے قصبے بیرا سے گزر رہا تھا۔

یہ چیلنج پورا کرنے کی صرف ایک ہی شرط ہے کہ 10 سیکنڈ میں چیتا ڈھونڈنا ہے اور یہ ایسا مشکل بھی نہیں اگر آپ پورا فوکس تصویر پر کریں۔ نظروں اور دماغ میں تال میل پیدا کریں تو آسانی سے تلاش کرلیا جائے گا۔

اگر آپ تیار ہیں تو تصویر دوبارہ دیکھیں اور اس کے بعد آپ کا وقت شروع ہوتا ہے یاد رہے کہ صرف 10 سیکنڈ ہیں اور یہ بھی ذہن میں رہے کہ چیتا اپنی قدرتی رنگت کے باعث چٹانوں میں گھل مل سا گیا ہے۔

آپ 10 سیکنڈ سے جتنے کم وقت میں چیتے کو تلاش کرلیں گے وہ ثابت کرے گا کہ آپ کے نظر اور مشاہدے کی صلاحیتی کتنی تیز ہیں۔

10
9
8
7
5
4
3
2
1

آپ کا وقت ختم ہوا۔

اس کھیل کا حصہ بننے والے کتنے افراد چیتے کو تلاش کرنے میں کامیاب رہے؟ کمنٹس سیکشن میں ضرور بتائیں۔

جو لوگ چیتے کو تلاش نہیں کرسکے وہ بھی پریشان نہ ہوں اور اس نوعیت کی دیگر پہیلیوں کو بوجھتے رہیں تو آپ بھی اس میں مہارت حاصل کرلیں گے۔ اب صرف اسکرول کرکے اپنی آنکھوں سے چٹانوں میں چھپے چیتے کو دیکھ لیں۔

Jagranjosh

چیتے کو چٹانوں پر آرام کرتے دیکھا جا سکتا ہے، لیکن اس کا چٹانوں نے بہت مشابہہ رنگ اس خطرناک جانور کو انسانی نظروں سے اوجھل رکھنے میں مدد دیتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں