The news is by your side.

Advertisement

حکومت کی معاشی پالیسی اور وژن کہاں ہے، مریم اورنگزیب کا ٹویٹ

لاہور : سابق وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے کہا ہے کہ وزیر اعظم عمران خان آل پارٹی کانفرنس بلالیں، معاشی بحران کے خاتمے کےلیے مسلم لیگ نواز حکومت کی مدد کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ نواز کی مرکزی ترجمان مریم اورنگزیب نے وزیر اعظم خان کے ٹویٹ پر رد عمل دیتے ہوئے کہا کہ عمران خان کچھ اپنی حکومت کے عوام پر مظالم پر بھی ٹویٹ کریں۔

ملکی کا قرضہ 26 ارب جبکہ غیر ملکی قرضہ 100 ارب تک پہنچ گیا ہے، معاشی پالیسی اور معاشی وژن کدھر ہے، صورتحال ٹویٹ کرکے ٹھیک نہیں ہوگی۔

مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ ملکی معاملات ہوں تو تکبر اور ذاتی انا کو پس پشت ڈال دینا چاہیے، معاشی بحران ختم کرنے کےلیے مسلم لیگ نواز حکومت کی مدد کرے گی۔

ترجمان مسلم لیگ نواز کا کہنا تھا کہ صورتحال پر قابو پانا اس حکومت کے بس کی بات نہیں، اسحاق ڈار، شاہد خاقان عباسی، احسن اقبال اور مفتاح اسماعیل کو بلالیں آپ کی مدد کریں گے۔

سابق وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب کا مزید کہنا تھا کہ حکومت کی ناتجربہ کاری سے عوام مشکلات اور مایوسی کا شکار ہیں، پارلیمان کا اجلاس بلالیں شہباز شریف سے نہ ڈریں۔

مزید پڑھیں : پاکستان میں برف باری اللہ کا انعام ہے: وزیرِ اعظم عمران خان

خیال رہے کہ گزستہ روز وزیرِ اعظم عمران خان نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا تھا کہ پاکستان میں برف باری اور بارشیں اللہ کی رحمت بن کر برسی ہیں۔

وزیرِ اعظم کا کہنا تھا کہ بارشوں کے باعث پانی کے ذخائر میں بھی اضافہ ہوگا، انھوں نے لکھا ’ان بارشوں سے زیرِ زمین پانی کی سطح ہی بلند نہیں ہو گی بلکہ برف پگھل کر دریاؤں کا حصہ بھی بنے گی۔‘

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں