The news is by your side.

سلمان خان کس کے ساتھ بگ باس کے گھر میں رہنے کے خواہشمند ہیں؟

بالی وڈ کے دبنگ سلمان خان نے اداکارہ کترینہ کیف سمیت ان اداکاروں کے نام بتائے ہیں جن کے ساتھ وہ بگ باس کے گھر میں رہنا چاہیں گے۔

معروف بھارتی رئیلیٹی شو بگ باس کا 16واں سیزن کامیابی سے جاری ہے، 14 جنوری کی قسط میں سلمان خان نے معروف میزبان اور اداکارہ سیمی گریوال کو مختصر انٹرویو دیا۔

سیمی گریوال نے سلمان خان سے سوال کیا کہ  اگر آپ بگ باس کے گھر میں جانا چاہیں تو اپنے ساتھ کون سے اداکاروں کو لے کر جانا چاہیں گے؟ اس کے جواب میں سلمان خان نے فوری سنجے دت اور شاہ رخ خان کا نام لیا۔

بعدازاں سلمان نے کہا کہ اب 2 اداکار ہوگئے ہیں تو کچھ اداکارائیں بھی ہونی چاہئیں، تو میں کرشمہ کپور، کرینہ کپور اور شلپا شیٹی کو ساتھ لے جانا چاہوں گا۔

پھر اداکار نے تھوڑا وقفہ لیا اور کہا کہ میں چاہوں گا کترینہ بھی ساتھ جائیں، کافی مزہ آئے گا، سلمان خان کے جواب پر سیمی گریوال فوراً بولیں کہ میں یہ نام سننے کا انتظار کر رہی تھی۔

شو کے پرومو کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر خاصی وائرل ہے جس پر صارفین دلچسپ تبصرے کررہے ہیں۔

سلمان خان آئندہ فلم کسی کا بھائی کسی کی جان میں نظر آئیں گے۔ فلم اب 2023 کی عید پر سینما گھروں کی زینت بنے گی۔ فلم میں پوجا ہیگڈے، وینکٹیش دگوبتی، جگپتی بابو، جسی گل، سدھارتھ نگم، راگھو جوئیل، شہناز گل اور پلک تیواری نے کام کیا ہے۔

اس کے علاوہ وہ ٹائیگر 3 میں بھی نظر آئیں گے، جو 2023 کی دیوالی پر سینما گھروں کی زینت بنے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں