The news is by your side.

Advertisement

بوجھو تو جانیں، سب سے پہلے کون سا باکس بھرے گا؟

کراچی: ذہین افراد کے لیے ایک نئی پہیلی سامنے آئی ہے کہ نل سے ٹپکنے والے پانی سے پہلے کون سا گلاس (باکس) بھرے گا مگر یہ بھی بتایا کیا گیا ہے کہ 99 فیصد لوگوں کا اندازہ غلط ثابت ہوا،اگر آپ ذہین ہیں تو اس کا درست جواب تلاش کریں۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیٹ صارفین کی ذہانت کو چانچنے کے لیے نت نئی پہلیوں کے سامنے آنے کا سلسلہ کوئی نیا نہیں یہ مختلف اوقات میں لوگوں کی دماغی صلاحیت کو دیکھنے کےلیے پوچھی جاتی ہیں۔

مختلف لوگوں کی جانب سے پوچھی جانے والی پہلیوں کے درست جواب تلاش کرنے میں صارفین بہت دلچسپی ظاہر کرتے ہوتے ہوئے اپنی ذہانت کا لوہا منوانے کی کوشش کرتے ہیں۔

درست جواب دیکھنے کے لیے نیچے جائیں

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی تصاویر کا جواب بظاہر تو بہت آسان دکھائی دیتے ہیں مگر جب انہیں حل کرنے کے لیے بیٹھا جائے تو صارفین سرپکڑنے پر مجبور ہوجاتے ہیں۔

پزل کے ذریعے پوچھی جانے والی پہلیوں کو حل کرنا بہت آسان ہوتا مگر بعض اوقات صارفین انہیں حل کرتے وقت الجھن کا شکار ہوجاتے ہیں اور وہ کسی صورت بھی درست جواب تلاش نہیں کرپاتے۔

تلاش کریں: ذہانت کا امتحان، تصویر میں چھپا فرق تلاش کریں

انٹرنیٹ پر شیئر کی جانے والی تصویری پہیلی میں نل میں سے پانی ٹپکتا دکھائی دے رہا ہے اور نیچے  7 گلاس (باکس) موجود ہیں جن کی طرف راستے جارہے ہیں۔

صارفین سے پوچھا گیا ہے کہ ’پہلے کون سا گلاس بھرے گا؟‘۔

تصویر شیئر کرنے والے کا دعویٰ ہے کہ 99 فیصد لوگوں نے اس کا غلط جواب دیا۔ اگر آپ ذہین ہیں تو درست جواب تلاش کرکے دکھائیں۔

یقینی طور پر آپ بھی تصویر یکھنے کے بعد درست جواب تلاش کرنے کے لیے راستے دیکھ رہے ہوں گے اور خیال ہوگا کہ فلاں نمبر پہلے بھر جائے گا۔

ایک بار پھر تصویر کو غور سے دیکھیں

انٹرنیٹ پر پوچھی جانے والی پہیلی نے صارفین کو اس قدر متاثر کیا کہ وہ خود تو اس کا جواب تلاش کرنے کے ساتھ ساتھ اپنے دوستوں کو بھی بھیج رہے ہیں تاکہ کسی صورت ٹھیک نتیجے پر پہنچ سکیں۔

ایک اور چیلنج : قمیص میں کتنے سوراخ ہیں؟

آپ کی امیدوں کے برعکس پہیلی کا حیران کُن جواب نیچے موجود تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے۔

جی ہاں ! جو لوگ یہ گماں کررہے تھے کہ باکس نمبر 4 پہلے بھر جائے گا وہ غلط تھے کیوں کہ پانی کا راستہ بند ہے اسی طرح 5 اور 6 میں بھی یہی معاملہ ہے۔

درست جواب

باکس نمبر 4 ، 5 ، 6 کا تو معلوم ہوگیا تو کیا آپ سوچ رہے ہیں 7 نمبر بھر جائے گا، ایسا ہرگز نہیں ہوگا۔

پہیلی کا درست جواب یہ ہے کہ پانی کسی میں بھی جمع نہیں ہوسکے گا کیونکہ اوپر دیے گئے بکس کے ارد گرد نیچے کے راستے دیے گئے ہیں جبکہ نیچے جس باکس کو ممکنہ طور پر پہلے بھرنا ہے وہ کھلا ہوا ہے۔

جی ہاں!! باکس نمبر تین ہی وہ واحد گلاس ہے جو بھرسکتا ہے

کیا آپ خود سے درست جواب تلاش کرنے میں کامیاب ہوئے تھے؟ پوسٹ کے نیچے کمنٹس کر کے بتائیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں