ڈونلڈ ٹرمپ کی روسی صدر سے ملاقات کے لیے نئی حکمت عملی تیار
The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈ ٹرمپ کی روسی صدر سے ملاقات کے لیے نئی حکمت عملی تیار

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی اپنے روسی ہم منصب ولادی میر پیوٹن سے ملاقات کے لیے نئی حکمت عملی تیار کی جانے لگی۔

تفصیلات کے مطابق روسی صدر ولادی میر پیوٹن کو راضی کرنے کے لیے کہ وہ ڈونلڈ ٹرمپ سے ملاقات کریں امریکی قومی سلامتی کے مشیر جان بولٹن اب روس جائیں گے۔

امریکی نشریاتی ادارے نے یہ دعویٰ کیا ہے کہ اگلے ہفتے جان بولٹن روس کا دورہ کریں گے جس کا مقصد روسی صدر اور امریکی صدر کی ممکنہ ملاقات کے لیے راہیں ہموار کرنا ہے۔

امریکی میڈیا کا کہنا تھا کہ دورے کے حوالے سے روسی حکام کی جانب سے بھی تصدیق کی جاچکی ہے البتہ امریکی قومی سلامتی کے مشیر کے دورے سے متعلق حتمی تاریخ کا اعلان فی الحال نہیں کیا گیا۔


روس پرمزید اقتصادی پابندیاں،امریکا روس کی کوئی سردجنگ نہیں، اوباما


عالمی ذرائع کا کہنا ہے کہ موجودہ صورت حال کے پیش نظر یہی لگتا ہے کہ امریکی صدر اگلے ماہ یورپ میں ولادی میر پیوٹن سے ملاقات کریں گے جس کے لیے دونوں ممالک کی جانب سے اقدامات کیے جارہے ہیں۔

وائٹ ہاؤس میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ روسی صدر سے ملاقات کے امکانات ہیں جبکہ ابھی تک حتمی فیصلہ نہیں کیا گیا، ہوسکتا ہے جولائی میں ملاقات کریں۔


امریکا کا موازنہ روس اور چین سے کیا جائے تو غلط نہ ہوگا، ڈونلڈ ٹسک


قبل ازیں ولادی میر پیوٹن اور ڈونلڈ ٹرمپ گذشتہ سال دو بار غیر رسمی ملاقات کرچکے ہیں، پہلی ملاقات جرمنی میں منعقدہ اکنامک کانفرنس میں ہوئی جبکہ دوسری ملاقات ایشیائی ملک ویت نام میں ہوئی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں