The news is by your side.

Advertisement

سویابین لانے والے ہرکولیس جہاز کو کس نے کلیئر کیا تھا؟

کراچی: سویا بین لانے والے ہرکولیس جہاز کو کس نے کلیئر کیا تھا، انویسٹی گیشن ٹیم نے پتا لگا لیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق انویسٹی گیشن ٹیم نے اس بات کا پتا لگا لیا کہ امریکا سے سویا بین لانے والے بحری جہاز کو کس نے کلیئر کیا تھا۔

معلوم ہوا ہے کہ وزارت نیشنل فوڈ سیکورٹی اینڈ ریسرچ کے پلانٹ پروٹیکشن محکمے نے درآمدی سویا بین کو آف لوڈ کرنے کی اجازت دی تھی، اس محکمے کی جانب سے سویا بین صرف تیل بنانے کے استعمال کے لیے اجازت دی گئی، پلانٹ پروٹیکشن محکمہ اس خدمت کی فیس بھی وصول کرتا ہے۔

سویابین لانے والا بحری جہاز کراچی پورٹ سے ہٹایا جائے گا

رپورٹس کے مطابق کراچی، لاہور اور اسلام آباد کی 8 کمپنوں نے سویا بین درآمد کیا تھا، یہ کمپنیاں گھی اور تیل بناتی ہیں، ان کمپنیوں کے آرڈر پر ہرکولیس جہاز میں 14500 میٹرک ٹن سویا بین لایا گیا ہے۔

خیال رہے کہ امریکا سے سویابین لے کر آنے والا ہرکولیس بحری جہاز تاحال بندرگاہ پر لنگر انداز ہے، تاہم جہاز کو بندرگاہ سے نکالنے کے انتظامات کر لیے گئے ہیں، برتھ نمبر 10 پر لنگر انداز جہاز سے سویا بین پمپ کرنے والی مشینیں اتاری جا چکی ہیں، جہاز کو گزشتہ رات روانہ کیا جانا تھا لیکن سمندر میں لو ٹائیڈ کی وجہ سے نہیں نکالا جا سکا، جہاز کو پورٹ قاسم پر لنگر انداز کرنے کے انتظامات بھی مکمل کرلیے گئے ہیں۔

خیال رہے کہ شہر قائد کے علاقے کیماڑی میں زہریلی گیس سے 14 اموات دراصل سویابین لانے والے امریکی جہاز ہرکولیس سے گرد پھیلنے کی وجہ سے ہوئی تھیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں