The news is by your side.

Advertisement

بے گھر افراد میں رقم بانٹنے والا کون؟ ویڈیو وائرل

امریکا میں ایک ہمدرد ٹک ٹوکر نوجوان نے بے گھر افراد کی مدد کا بیڑا اٹھایا اور ان میں نقد رقم تقسیم کرنا شروع کردی

جب سے اسمارٹ فون ہماری زندگیوں میں داخل ہوا ہے آئے روز ہمارے سامنے نت نئی ویڈیوز سامنے آتی ہیں مگر ان میں سے ایسی کم ہی ہوتی ہیں جو اپنی مثبت انفرادیت کے باعث دلوں کو چھولیں اور جنہیں دیکھ کر احساس ہو کہ دنیا میں اچھے لوگ کی بھی کمی نہیں۔

   گزشتہ دنوں  کیلیفورنیا سے ایک ویڈیو  نے دیکھنے والوں کو رلایا تھا جس میں سخت سردی میں صرف نیکر پہنے سڑک پر بیٹھے شخص کو سردی سے بچانے کے لیے ایک نوجوان نے  اپنی پہنی ہوئی پینٹ دے دی تھی تو اب  اسی نوعیت کی ایک ویڈیو پیٹر بونڈ نامی ایک ٹک ٹاکر نے شیئر کی ہے جس میں اسے سڑک کنارے بیٹھے بے گھر شخص کو نقد رقم دیتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔

ویڈیو میں نوجوان بے گھر شخص کو رقم دینے کے بعد اس کا ردعمل دیکھنے کے لیے رکتا نہیں ہے بلکہ تیزی سے آگے بڑھ جاتا ہے جب کہ امداد لینے والا ہاتھ ہلا کر زور زور سے اظہار تشکر کے الفاظ کہتا ہے۔

@pterbond

You’re welcome 🙂

♬ Thinking Out Loud – Piano Instrumental – Piano Man Sam

 

پیٹر بونڈ کے اکاؤنٹ پر جاری ویڈیو میں سے اکثر ویڈیو اسی نوعیت کی ہیں۔

پیٹر بونڈ کے ٹک ٹاک ایپ پر 3 لاکھ سے زائد فالوورز ہیں اور اب تک ان ویڈیوز پر لاکھوں تبصرے آچکے ہیں۔

جہاں بہت سارے افراد نے پیٹر کی اس کاوش کو سراہا ہے وہیں کچھ لوگوں نے اس حوالے سے سوالات بھی اٹھائے ہیں کہ ‘‘اس کے پاس بے گھروں کی مالی امداد کے لیے بھاری نقد رقوم کہاں سے آئیں؟’’، کچھ نے تو یہ تک کہا کہ ‘‘اگر ٹک ٹاکر لوگوں کی مدد کرنے میں سنجیدہ ہے تو صرف ویوز کے لیے یہ ویڈیوز ٹک ٹاک پر شیئر نہ کرے’’۔

Comments

یہ بھی پڑھیں