ڈبلیوایچ اوکی سربراہی کیلئے پاکستانی خاتون مضبوط امیدوار -
The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیوایچ اوکی سربراہی کیلئے پاکستانی خاتون مضبوط امیدوار

جنیوا : عالمی ادارہ صحت کے نئے سربراہ کیلئے پری پول انتخابی سروے میں پاکستانی ڈاکٹر ثانیہ نشترموسٹ فیورٹ قرار پائی ہیں، سائرہ افضل تارڑ نے پاکستانی امیدوارکی انتخابی مہم چلائی۔

تفصیلات کے مطابق عالمی ادارہ صحت (ڈبلیوایچ او) کے نئے سربراہ کیلئے انتخابی عمل کا پہلامرحلہ جاری ہے جس میں ری پول انتخابی سروے کیا گیا ، سروے کے مطابق پاکستان سے تعلق رکھنے والی ڈاکٹرثانیہ نشتر واضح مارجن سے کامیاب قرار پائی ہیں اور انہیں عہدے کیلئے موسٹ فیورٹ قرار دیا گیا ہے۔

وزیرمملکت برائے نیشنل ہیلتھ سروسز سائرہ افضل تارڑ نے جینیوا میں پاکستانی امیدوار ڈاکٹر ثانیہ نشتر کی انتخابی مہم بھرپور انداز میں چلائی، سائرہ افضل تارڑ نے ڈبلیو ایچ او کے ایگزیکٹیو بورڈ ممبران کے اعزاز میں استقبالیہ دیا۔

پاکستان کی جانب سے دیئے گئے استقبالیہ میں عالمی مندوبین نے کثیر تعداد میں شرکت کی۔ اس موقع پر اپنے خطاب میں بورڈ ممبران سے پاکستانی امیدوارکو کامیاب کرانے کی اپیل کی۔

سائرہ افضل تارڑ کا کہنا تھا کہ دنیا کو مہاجرین اور صحت عامہ کے مسائل کا سامنا ہے، اس حوالے سے ڈاکٹر ثانیہ نشترکو صحت عامہ کے مسائل کا وسیع تجربہ ہے، لہٰذا ڈبلیو ایچ او کے سربراہ کیلئے ڈاکٹر ثانیہ نشترسب سے موزوں اور مضبوط امیدوار ہیں۔

واضح رہے کہ انتخاب کے پہلے مرحلے میں 34 رکنی ایگزیکٹیو بورڈ کا اجلاس جنیوا میں ہو گا، اجلاس میں ڈبلیو ایچ او سربراہ کیلئے 5 امیدواروں کو منتخب کیا جائیگا، ڈبلیوایچ او کے نئے سربراہ کا انتخاب رواں برس مئی میں ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں