The news is by your side.

Advertisement

بگ باس چاہتے ہیں ! یہ آواز اب راز نہیں رہی

ممبئی : ’’بگ باس چاہتے ہیں‘‘ یہ وہ آواز ہے جو بھارتی رئیلٹی شو ’’بگ باس‘‘ کا مستقل کردار ہے تاہم آج سے پہلے تک کوئی یہ نہیں جان سکا تھا کہ آخر یہ آواز کس کی ہے؟

پروگرام کے پہلے ہی سیزن سے ’’بگ باس چاہتے ہیں‘‘ کی رعب دار آواز نے شائقین کو اپنی جانب متوجہ کیا اور یوں یہ آواز پروگرام کا برینڈ بن گئی جس کے بغیر اس شو کو نامکمل سمجھا جاتا ہے یہ وہ صوتی کردار ہے جو ایک کمرے میں بند ہو کر شرکاء کی حرکات و سکنات کو بھی نوٹ کرتا ہے اور اس کے مطابق انہیں ہدایات اور احکامات بھی دیتا ہے۔

تاہم اس کامیاب رئیلٹی شو کا 11 واں سیزن جاری ہے لیکن اب تک اس پروگرام کے مستقل کردار بگ باس کا پتہ نہیں چل سکا، تاہم انتظار کی گھڑیاں ختم ہوئیں اور تجسس نے آخر میدان مار ہی لیا اور اس شخص کا پتہ لگانے میں کامیاب ہوگیا جو بگ باس کے روپ میں پروگرام کے شرکاء کو مختلف ٹاسک دیتا ہے اور کبھی انہیں رلاتا ہے تو کبھی ہنساتا ہے اور ’’بگ باس چاہتے ہیں‘‘ کی گرج دار آواز میں حکم صادر کرتا ہے۔

انکشاف ہوا ہے کہ ’’بگ باس چاہتے ہیں‘‘ کی آواز دراصل ایک صدا کار اتل کپور کی ہے جو ایک غیر معروف وائس اوور ایکٹر ہیں اور جنہوں 2002 میں اپنے فنی سفر کا آغاز کیا اور کئی تامل اور مقامی زبانوں میں بننے والی فلموں کے ہیروز کی آوازوں کو ہندی زبان دی اور ان کے ڈائیلاگز ہندی میں ڈب کروائے۔

 

اپنے فنی کیریئر میں اتل کپور شاید جس کامیابی کے لیے سرگرداں تھے وہ انہیں بگ باس کی صورت میں حاصل ہو گئی ہے اور گیارہویں سیزن میں مستقل کامیابی کے بعد ان کا نام منظر عام پر آنا اس بات کی غماز ہے کہ جلد وہ اپنا جائز مقام حاصل کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے اور شہرت کی بلندی اب کچھ زیادہ دور نہیں کہ قسمت کی دیوی مہربان ہو چکی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں