حمد بن جاسم کون ہیں ؟ -
The news is by your side.

Advertisement

حمد بن جاسم کون ہیں ؟

آج سپریم کورٹ میں وزیر اعظم کے بچوں حسن نواز اور حسین نواز کے وکلاء نے پاناما کیس میں جائیداد کے ثبوت کے طور پر قطر کے شہزادے حمد بن جاسم کا لکھا گیا خط جمع کرایا ہے۔

خط میں قطر کے شہزادے حمد بن جاسم نے بتایا ہے کہ شریف خاندان نے 1980 میں قطر کے معروف تجارتی گروپ الثانی کے رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری تھی اور سرمایہ کاری سے حاصل منافع سے لندن میں چار فلیٹس خریدے تھے۔

واضح رہے کہ پاناما کیس میں سپریم کورٹ نے وزیراعظم کے صاحبزادوں کے زیرِ استعمال لندن کے فلیٹس کی خریداری کے لیے ذرائع آمدنی سے متعلق تفصیلات معلوم کیں تھیں جس کے جواب میں قطر کے شہزادے حمد بن جاسم کا خط جمع کرایا گیا۔

حمد بن جاسم کون ہیں

38 سالہ حمد بن جاسم 25 اگست 1978 کو قطر کے دارالخلافہ دوحہ میں پیدا ہوئے وہ امیرِ قطر شیخ حمد بن الخلیفہ الثانی کے تیسرے صاحبزادے ہیں۔

حمد بن جاسم نے ابتدائی تعلیم کے حصول کے بعد قطر آرمی میں اپنی خدمات انجام دیں وہ تجارتی اور کاروباری سرگرمیوں کے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں اور قطر کے بڑے تجارتی گروپ الثانی کے اہم رکن ہیں۔

یاد رہے کہ قطر کے شہزادے حمد بن جاسم نے تجارتی گروپ الثانی میں شریف خاندان کی جانب سے سرمایہ کاری سے متعلق لکھے گئے خط کے بعد سے پاکستان میں زیرِ بحث ہیں اور لوگ ان کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں