The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس: بیرون ملک جانے والے پاکستانیوں کے لیے احتیاطی تدابیر جاری

اسلام آباد: کرونا وائرس سے بچاؤ کے لیے ڈبلیو ایچ او اور وزارت صحت نے بیرون ملک جانے والے پاکستانیوں کے لیے احتیاطی تدابیر جاری کر دیں۔

تفصیلات کے مطابق بیرون ملک جانے والے پاکستانیوں کے لیے احتیاطی تدابیر جاری کر دی گئیں، کرونا وائرس سے بچاؤ کے لیے ڈبلیو ایچ او اور وزارت صحت نے احتیاطی تدابیر جاری کیں۔

عالمی ادارہ صحت کے مطابق ضروری احتیاطی تدابیر اپنا کرکرونا وائرس سے بچاؤ ممکن ہے، کرونا سے متاثرہ ممالک جانے والے افراد خصوصی احتیاط برتیں، بیرون ملک جانے والےافراد ہاتھ باقاعدگی سے صابن سے دھوئیں۔

ڈبلیو ایچ او نے کہا کہ کھانسی، چھینک آنے پر ناک، منہ کو ٹشو سے ڈھانپیں، کھانسنے،چھینکنےکے بعد ٹشو کو مناسب طریقے سے ضائع کریں، بیرون ملک جانے والے افراد سردی، فلو کے شکار مریضوں سے دور رہیں۔

عالمی ادارہ صحت کے مطابق بیرون ملک بخار، فلو،سانس میں دشواری پرمعالج سے رجوع کریں، نزلہ، زکام کی صورت میں دیگر افراد سے ہاتھ ملانے سے گریزکریں۔

ڈبلیو ایچ او کا کہنا ہے کہ بیرون ملک جانے والے افراد گوشت، انڈوں کو ٹھیک سے پکا کر کھائیں اور پالتو جانوروں سے میل جول میں احتیاط کریں۔

پاکستان میں کرونا وائرس کی تشخیص نا ممکن ، عالمی لیبارٹریوں سے رابطہ

واضح رہے کہ پاکستان نے کرونا وائرس کی ممکنہ خطرے کے پیش نظر عالمی لیبارٹریوں سے رابطہ کرلیا ہے۔ ظفرمرزا کا کہنا ہے کہ وائرس کی پاکستان میں تشخیص کی سہولت نہیں ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں