The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سپر کبڈی لیگ کا فائنل کون کھیلے گا، فیصلہ آج ہوگا

لاہور: ملکی تاریخ میں پہلی بار سپر کبڈی لیگ کے تحت ہونے والے کبڈی مقابلے اپنے آخری مرحلے پر پہنچ گئے ہیں، لیگ کے فائنل تک رسائی حاصل کرنے والی ٹیموں کا فیصلہ آج ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق ایونٹ سے آج مزید دو ٹیمیں باہر ہوجائیں گی، فائنل تک رسائی کے لیے کشمیر، فیصل آباد، ساہیوال اورگجرات کی ٹیمیں آج قسمت آزما رہی ہیں۔

لاہور کے نشتر اسپورٹس کمپلیکس میں ہونے والے پہلے کوارٹر فائنل میں کشمیر جانباز نے سخت مقابلے کے بعد کراچی زور آور کو مات دی۔

دوسرے کوارٹر فائنل میں فیصل آباد شیر دل نے گوادر بہادر کو زیر کیا جب کہ تیسرا کوارٹر فائنل ساہیوال بلز اور پشاورحیدر کے درمیان کھیلا گیا جس میں ساہیوال بلز نے کام یابی حاصل کی۔

چوتھے اور آخری کوارٹر فائنل میں گجرات وارئیرز نے ملتان سکندرز کے پہلوانوں کو شکست سے دوچار کیا، یوں پاکستان سپر کبڈی لیگ سے چار مزید ٹیمیں باہر ہوگئی ہیں۔

ملکی تاریخ میں پہلی بار خواتین کے کبڈی مقابلوں کا انعقاد

پاکستان سپر کبڈی لیگ کا فائنل کل دس مئی کو کھیلا جائے گا، لیگ میں دس ٹیموں کے مابین ستائیس مقابلے ہوئے۔ واضح رہے پاکستان سپر کبڈی لیگ میں خواتین کی بھی دو ٹیمیں اسٹرابیری ایمبیشنز اور اسٹرابیری ڈریمز شامل ہیں جن کے درمیان گزشتہ روز شان دار مقابلے دیکھنے میں آئے۔

کبڈی میچ میں حصہ لینے والی کھلاڑیوں کا کہنا تھا کہ اگر سرکل اسٹرائیک کی کبڈی کے خواتین کے زیادہ سے زیادہ میچز اور لیگز کروائی جائیں تو خواتین بھی ایشیائی سطح پر پاکستان کے لیے میڈلز لاسکتی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں