knife منگنی کیوں توڑی؟ لڑکی نے نوجوان کو چھری مارکر زخمی کردیا gujranwa
The news is by your side.

Advertisement

منگنی کیوں توڑی؟ لڑکی نے نوجوان کو چھری مارکر زخمی کردیا

گوجرانوالہ : منگی توڑنے اور بہن سے شادی پر ملزمہ نے سابق منگیتر کو چھریوں کے وار سے زخمی کردیا، پولیس نے ملزمہ کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پہلے کراچی کا چھرا مار اور اب گوجرانوالہ کی چھری مار لڑکی سامنے آگئی، گوجرانوالہ کے علاقے شوکت آباد کی رہائشی فروا نے اپنے سابقہ منگیتر وقاص کو منگنی توڑنے اور اسی کی بہن سے کورٹ میرج کرنے پر طیش میں آکر چھری مار کر زخمی کردیا۔

ملزمہ فروا نے راستہ میں روک کر پچیس سالہ وقاص کو چھریوں کے وار سے زخمی کر دیا، وقاص نے چار ماہ قبل ہی ملزمہ فروا کی چھوٹی بہن انعم سے شادی کی تھی۔

لڑکے کو زخمی حالت میں سول اسپتال منتقل کیا گیا جہاں اس کی حالت اب خطرے سے باہر بتائی جا تی ہے، لڑکے کی والدہ کی مدعیت میں تھانہ سول لائن میں مقدمہ درج کر لیا گیا، پولیس نے لڑکی کو گرفتار کرکے جیل بھیج دیا۔


مزید پڑھیں: خاتون پرچھری سے حملہ، تعداد بارہ ہوگئی، ملزم تاحال آزاد


پولیس کے مطابق زخمی لڑکے وقاص نے بڑی بہن فروا سے منگنی توڑ کر اسی کی چھوٹی بہن انعم سے کورٹ میرج کرلی تھی جب کہ ملزمہ فروا کو اس بات کا غصہ تھا اور وہ وقاص کے ساتھ ہی شادی کرنا چاہتی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں