The news is by your side.

Advertisement

سابق وفاقی وزیربلیغ الرحمٰن کی فیملی کی گاڑی کو حادثہ، اہلیہ اور بیٹا جاں بحق

ٹوبہ ٹیک سنگھ : سابق وفاقی وزیرتعلیم بلیغ الرحمٰن کے اہل خانہ کی گاڑی کو پیش آنے والے حادثے میں ان کی اہلیہ اور بیٹا جاں بحق ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ (ن) کے رہنما وسابق وفاقی وزیربلیغ الرحمٰن کی فیملی گوجرہ کے قریب ٹریفک حادثے کا شکار ہوگئی جس کے نتیجے میں ان کی اہلیہ اور ایک بیٹا جاں بحق ہو گئے۔

حادثے میں سابق وفاقی وزیر کا بیٹا اور بیٹی بھی زخمی ہوئے ہیں جن کی حالت تشویش ناک بتائی جاتی ہے۔ حادثے میں گاڑی مکمل طور پر تباہ ہوگئی۔

بلیغ الرحمٰن کی فیملی گاڑی میں بہاولپور سے اسلام آباد جارہی تھی کہ گوجرہ کے قریب حادثہ پیش آ گیا۔ ان کی اہلیہ موقع پر ہی جاں بحق ہوگئیں جبکہ دو بیٹے ، ایک بیٹی اور ڈرائیور شدید زخمی ہو گئے جنہیں طبی امداد کے لیے مقامی اسپتال منتقل کیا گیا جہاں ان کا ایک بیٹا بھی دم توڑ گیا۔

مسلم لیگ (ن) کے رہنماﺅں نے حادثے میں اہلیہ اور بیٹے کے انتقال پر بلیغ الرحمٰن سے اظہار تعزیت کرتے ہوئے ان کے لیے صبر جمیل کی دعا کی ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے ٹریفک حادثے میں سابق وزیر تعلیم بلیغ الرحمٰن کی اہلیہ اور بیٹے کی وفات پر اظہار تعزیت کرتے ہوئے حادثے میں زخمی بچوں کی صحت یابی کی دعا کی ہے۔

سردارعثمان بزدار نے زخمی بچوں کو بہترین طبی سہولیات فراہم کرنے کے لیے ڈویژنل کشمنر فیصل آباد کو ہدایات جاری کردی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں