site
stats
پاکستان

میرے شوہر کے قتل میں ایان علی مرکزی کردار لگتی ہے،صائمہ اعجاز کا الزام

اسلام آباد: کسٹم کے مقتول انسپکٹر اعجاز چوہدری کی بیوہ نے الزام عائد کیا کہ میرے شوہر کے قتل میں ایان علی مرکزی کردار لگتی ہے۔

مقتول انسپکٹر اعجاز چوہدری کی بیوہ صائمہ اعجاز نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام دی رپورٹرز میں گفتگو کرتے ہوئے بتایا ہے کہ میرے شوہر کے قتل میں ایان مرکزی کردار لگتی ہے، ایان علی کے کیس کے باعث میرے شوہر کافی پریشان رہتے تھے۔

ایان علی کیس کے مقتول تفتیشی افسرانسپکٹر اعجاز چوہدری کی بیوہ کا کہنا ہے کہ میرے شوہر کو دن دہاڑے مار دیا گیا لیکن ان کے قتل کا کسی نے نوٹس تک نہ لیا ایسا لگا کوئی انسپکٹر نہیں چڑیا کا بچہ مرگیا ہو۔

انہوں نے مطالبہ کیا کہ میرے کو قتل کرانے والوں کو منظر عام پر لانا چاہیئے، اللہ تعالیٰ کے بعد سپریم کورٹ سے انصاف کی طلبگار ہوں۔

مطابق کرنسی اسمگلنگ کیس میں ملوث ماڈل گرل ایان علی کو مبینہ طور ائیرپورٹ سے رنگے ہاتھوں گرفتار کرنے والے انسپکٹر کے قتل پر ان کی بیوہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’’میرے شوہر کو ایان علی کے مقدمے میں تحقیقات کی وجہ سے قتل کیا گیا ہے‘‘۔

کسٹم انسپکٹر اعجاز چوہدری کی بیوہ نے ماڈل گرل کا نام ای سی ایل سے نہ نکالنے کی بھی درخواست دائر کی تھی ، بعد ازاں ایان علی کو کسٹم انسپکٹر اعجاز چوہدری کے قتل میں ملزم نامزد کردیا گیا، ہائی کورٹ راولپنڈی بیچ میں دائر کی گئی تھی۔


Wife of slain Customs official sees Ayyan Ali… by arynews

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top