The news is by your side.

Advertisement

گنج پن کا مذاق اڑانے کی ول اسمتھ کی اپنی ویڈیو سامنے آ گئی

اتوار کو اکیڈمی ایوارڈز کی تقریب کے دوران کامیڈین میزبان کرس راک کو اس بات پر کہ انھوں نے وِل کی بیوی کے گنج پن کی بیماری کو مذاق کا نشانہ بنایا، تھپڑ مارنے والے اداکار وِل اسمتھ کی اپنی ویڈیو بھی سامنے آ گئی ہے۔

طویل فلمی کیریئر میں پہلی بار آسکر جیتنے والے امریکی سیاہ فام اداکار وِل اسمتھ نے بیوی کے گنج پن کو مذاق کا نشانہ بنائے جانے پر اتنا برا منا لیا کہ جسمانی تشدد تک بات پہنچ گئی، ایسے میں ٹویٹر کے صارفین نے ماضی میں وِل کی اسی طرح کی مذاق والی پرانی فوٹیج کہیں سے نکال کر شیئر کر دی ہے۔

53 سالہ اداکار وِل اسمتھ کی آن لائن گردش کرنے والی یہ ویڈیو 1991 کی ہے، انھیں دی آرسینیو ہال شو میں بہ طور مہمان بلایا گیا تھا، ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ وِل اسمتھ باس گٹار بجانے والے جان ولیمز کے گنجے سر کو لے کر مذاق کر رہے ہیں۔

اس تقریباً 31 سال پرانی کلپ میں، وِل کو باس پلیئر کی طرف اشارہ کر کے مذاقاً یہ کہتے ہوئے سنا جا سکتا ہے: ‘جیسا کہ، اِس نے ایک اصول بنایا ہے، باس پلیئر نے، اس کا اصول ہے کہ اسے ہر روز اپنا سر چمکانا ہے، یہ ایک اصول ہے۔’ اس پر سامعین عجیب طرح سے ہنسے، جس پر ہالی ووڈ اسٹار نے فوراً کہا ‘یہ بس ایک لطیفہ ہے۔’

تاہم یہ کلپ جس نے پوسٹ کی ہے، اس نے اس پر عنوان جمایا کہ ‘اسے ہر صبح اپنا سر چمکانا پڑتا ہے’ یہ وِل اسمتھ کی اپنی ویڈیو ہے جس میں وہ ایلوپیشیا سے متاثر ایک شخص کو مذاق کا نشانہ بنا رہے ہیں، مجھے انٹرنیٹ اس لیے بھی اچھا لگتا ہے کہ یہ کبھی نہیں بھولتا۔

اگرچہ اس ٹویٹ میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ جان گنج پن کی بیماری کے شکار ہیں، تاہم یہ پھر بھی واضح نہیں ہے کہ آیا ایسا ہی ہے۔ لیکن یہ ویڈیو سامنے آنے کے بعد مائیکروبلاگنگ سائٹ کے صارفین کی جانب سے ول اسمتھ کے خلاف تبصروں کا نہ رکنے والا سلسلہ شروع ہو گیا ہے اور بعض انے انھیں ‘منافق’ بھی قرار دیا۔

ایک خاتون نے لکھا کہ وِل تو دوسروں پر بہت اطمینان کے ساتھ مذاق کر لیتے ہیں لیکن اپنی فیملی پر مذاق سن کر وہ معاملہ نہ سنبھال سکے۔

تاہم ایک صارف نے جواب دیا کہ آپ ایک گنجی عورت پر مذاق کو گنجے مرد پر مذاق کے مترادف قرار دینے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ایک اور خاتون صارف نے بھی اسی طرح جواب دیا کہ تو آپ کیا واقعی 20 سالہ وِل کا 50 سالہ کرس راک سے موازنہ کر رہے ہیں؟ ایسی کئی چیزیں ہیں جن کے بارے میں میرا نوجوانی میں خیال تھا کہ کہہ دینا ٹھیک ہے، لیکن اب ایسا نہیں سمجھتی، کرس کو بھی یہ معلوم ہونا چاہیے۔

واضح رہے کہ وِل اسمتھ نے اپنے آفیشل انسٹاگرام پر کرس راک سے اپنے اس عمل کے لیے باقاعدہ طور پر معافی مانگ لی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں