The news is by your side.

Advertisement

چمٹے کے بغیر گرم تیل میں کھانا فرائی کرنے والی خاتون، حیرت انگیز ویڈیو

آج آپ ایک ایسی خاتون سے ملاقات کریں جو کسی چمٹے کے بغیر گرم کھولتے ہوئے تیل میں چیزیں ننگے ہاتھوں سے فرائی کرتی ہیں۔

اس سلسلے میں ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی ہے، جو پہلے ٹک ٹاک پر شیئر ہوئی تھی، اس ویڈیو نے دیکھنے والوں کو حد درجہ حیران کر دیا ہے۔

ویڈیو میں ایک خاتون دکھائی دیتی ہیں جو ایک برتن میں کھولتے ہوئے گرم تیل میں کوئی کھانا تل رہی ہیں، لوگ اس خاتون کا کھانا بے حد شوق سے کھاتے ہیں ور اس کی وجہ صرف ذائقہ نہیں بلکہ ان کا یہ حیرت انگیز عمل بھی ہے جسے دیکھ کر لوگ سوچنے پر مجبور ہوتے ہیں کہ آخر خاتون یہ کیسے کر لیتی ہیں۔

خاتون کسی پریشانی کے بغیر اطمینان سے ننگے ہاتھوں سے گرم تیل میں کھانے کی چیزیں ڈال دیتی ہیں، اور وہ اس پر کسی تکلیف کا اظہار بھی نہیں کرتیں، وہ کہتی ہیں کہ چمٹے تو ’لوزرز‘ استعمال کرتے ہیں۔

ٹویٹر پر ویڈیو شیئر ہوئی تو اسے 24 ہزار کے قریب لوگوں نے دیکھا، بہت سارے لوگوں نے اسے ری ٹویٹ کیا اور سیکڑوں لائکس آئے۔ لوگ دیکھ کر حیران رہ جاتے ہیں کہ وہ کس طرح گرم تیل میں مزے سے ہاتھ ڈال کر کھانا فرائی کر لیتی ہیں۔

لوگوں نے خاتون کو عجیب عجیب القابات بھی دینا شروع کر دیا ہے، ایک انٹرنیٹ یوزر نے انھیں اوتار قرار دیتے ہوئے لیجنڈ آئل بلینڈر کا لقب دیا۔

ایک صارف کا کہنا تھا کہ ان کی بیوی نے اس کا راز معلوم کر لیا ہے، یہ خاتون دراصل انگلیوں پر آٹے سے بنے مکسچر کی لیپ لگاتی ہیں، اس لیے وہ آسانی سے گرم تیل میں اپنا ہاتھ ڈال دیتی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں