The news is by your side.

Advertisement

کھانا تیار نہ پا کر خاتون نے شیشے کی پیالی سے شوہر کا سر پھاڑ دیا

جنوبی کیرولائنا: امریکا میں میریٹل بیچ پر ایک خاتون نے نیند سے جاگنے کے بعد رات کا کھانا تیار نہ پا کر شیشے کی پیالی سے شوہر کا سر پھاڑ دیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی ریاست جنوبی کیرولائنا میں میریٹل ساحل پر پولیس کو ڈومیسٹک وائلنس کے ایک کیس کی اطلاع ملی، نارتھ اوک اسٹریٹ پر ایک خاتون نے شوہر کا سر شیشے کا کپ مار کر اس لیے پھاڑ دیا تھا کہ اس نے وقت پر کھانا تیار نہیں کیا۔

متاثرہ شخص نے پولیس کو بتایا کہ اسٹیسی روز زلایا شف نامی خاتون سو رہی تھی، اور جب وہ جاگی تو یہ دیکھ کر غصے سے پاگل ہو گئی کہ ڈنر ابھی تک تیار نہیں ہوا تھا۔

پولیس رپورٹ کے مطابق زلایا شف نے ڈنر تیار نہ دیکھ کر چیخنا چلانا شروع کر دیا، اور شوہر کے منہ پر تھپڑ بھی مارے، جس پر وہ دور جانے لگا تو خاتون نے پیچھے سے شیشے کی پیالی اس کے سر پر دے مار ی۔

پولیس کا کہنا تھا کہ انھوں نے اس کے سر کے پچھلے حصے میں زخم دیکھا جس سے خون رس رہا تھا اور اس کی گردن اور شرٹ پر ٹوٹے کپ کے چھوٹے ٹکڑے بھی چپکے ہوئے تھے۔ زلایا شف نے متاثرہ شخص کا سیل فون بھی چھین کر فرش پر پھینک کر توڑ دیا تھا۔

متاثرہ شخص کا کہنا تھا کہ موبائل فون ٹوٹنے کی وجہ سے جب وہ پولیس اسٹیشن کی طرف چلنے لگا تو راستہ بھٹک گیا، اس لیے دیر سے کیس رپورٹ کیا، جب پولیس جائے وقوعے پر پہنچی تو دروازہ زلایا شف ہی نے کھولا اور وہ اس وقت نشے میں تھی۔

رپورٹ کے مطابق خاتون نے واقعے کے بارے میں انجان بننے کی کوشش کی تاہم پولیس نے اسے تھرڈ ڈگری گھریلو تشدد کے کیس میں گرفتار کر کے جیل بھیج دیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں