The news is by your side.

Advertisement

پولیس افسر وحشی بن گیا، اخلاقیات کی حدیں پار کرلیں، ویڈیووائرل

پٹنہ : بھارت میں تھانے میں مدد کیلئے آنے والی لاچار خاتون کو پولیس افسر نے اس حد تک مجبور کردیا کہ وہ اس کے جسم کی مالش کرے۔

یہ واقعہ بھارتی ریاست بہار کے سہرسہ ضلع کے نوہٹہ بلاک کےایک پولیس اسٹیشن میں پیش آیا، یہی وہ استحصال ہے جو عام شہری کو پولیس افسران سے دور کرتا ہے۔

اسی حوالے سے نوہٹہ پولیس اسٹیشن کی درہر چوکی میں شکایت کنندہ خاتون سے تیل کی مالش کرنے والے پولیس افسر کا ویڈیو وائرل ہوا ہے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو میں انسپکٹر ششی بھوشن سنگھ فون پر کسی سے بات کر رہا ہے جب کہ اس کے ساتھ کھڑی خاتون اسے تیل کی مالش کر رہی ہے۔

ڈہار تھانے کے افسر ششی بھوشن سنگھ پر الزام ہے کہ اس نے خاتون کی بے بسی کا غلط فائدہ اٹھاتے ہوئے اپنے برہنہ جسم کا مساج کرایا۔

ویڈیو وائرل ہونے کے بعد ضلع کے ایس پی لیپی سنگھ نے ایس ایچ او ششی بھوشن سنگھ کو ڈیوٹی سے معطل کردیا ہے اور لائن حاضر ہونے کا حکم جاری کردیا گیا ہے۔

وائرل ویڈیو میں پیلے رنگ کی ساڑھی پہنی ایک خاتون پولیس افسر کا مساج کر رہی ہے جب کہ دوسری خاتون ان کے سامنے بیٹھی ہے اور پولیس افسر کسی سے بات کرتے ہوئے ان خواتین کے مسائل کو حل کرنے کی بات کررہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں