The news is by your side.

Advertisement

یو اے ای، منشیات کے زیادہ استعمال سے دوست کی موت، خاتون کو 10 سال قید کی سزا

دبئی: متحدہ عرب امارات میں منشیات کے زیادہ استعمال کی وجہ سے دوست کی موت کے سبب خاتون کو 10 سال قید کی سزا سنادی گئی۔

عرب میڈیا کے مطابق متحدہ عرب امارات کی ریاست راس الخیمہ کی عدالت نے منشیات کے زیادہ استعمال سبب دوست کی موت کا جرم ثابت ہونے پر خاتون کو 10 سال قید اور 10ہزار درہم جرمانے کی سزا سنادی۔

رپورٹ کے مطابق دوسرے مجرم کو عدم ثبوت کی بنا پر بری کردیا گیا جبکہ تیسرے مجرم کو آئس ہیروئن استعمال کرنے کا الزام ثابت ہونے پر ایک سال قید کی سزا سنادی گئی ہے۔

عدم ثبوت کی بنا پر بری ہونے والی خاتون کے شوہر کو گھر کے اندر اہلیہ کی دوستوں کو آئس ہیروئن منشیات کے استعمال کی اجازت دینے کے الزام میں 2 سال قید کی سزا سنائی گئی ہے۔

مزید پڑھیں: دبئی: منشیات رکھنے کا الزام ، برطانوی شہری کو ڈیڑھ لاکھ درہم اور تین ماہ قید کی سزا

واضح رہے کہ راس الخیمہ پولیس نے چھاپہ مار کارروائی کے دوران ملزمان کو گرفتار کیا تھا جبکہ ایک خاتون کو حالت بگڑنے پر اسپتال منتقل کیا گیا تھا جہاں وہ دم توڑ گئی تھی۔

باعزت بری ہونے والی خاتون نے پولیس بیان میں کہا ہے کہ اس کی دوست کی موت آئس منشیات کے زیادہ استعمال کے سبب ہوئی ہے، دو سال قید کی سزا پانے والے شخص کی اہلیہ کا کہنا ہے کہ مرنے والی خاتون اسپتال لے جانے سے قبل ہی دم توڑ گئی تھی۔

بری ہونے والی خاتون اور ایک سال کی سزا پانے والے ملزم کا کہنا ہے کہ ہم سب ایک ساتھ کام کرتے تھے اور ہمیں ایک دوست نے نائٹ کلب کے دوران ملاقات میں آئس ہیروئن کے نشے کا عادی بنادیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں