The news is by your side.

Advertisement

کراچی : خاتون کوچھریوں کے وار سے قتل کرنے والا رکشہ ڈرائیور گرفتار

کراچی : رکشہ ڈرائیور نے مبینہ طور پر خاتون کو قتل کر دیا، پولیس نے ملزم شہزاد کو گرفتار کرلیا، رکشہ ڈرائیور شہزاد مقتولہ کی بیٹیوں کو پک اینڈ ڈراپ کی سہولت دیتا تھا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے سرجانی ٹاؤن میں رکشہ ڈرائیور نے مبینہ طور پر خاتون کو قتل کردیا، سرجانی ٹاؤن سیکٹر51ڈی میں رکشہ ڈرائیور شہزاد نے45 سالہ یاسمین کو پہلے نشہ آور دوا کھلا کر بے ہوش کیا اور پھر چھریوں کے وار کرکے قتل کردیا۔

چالاک ملزم نے پولیس کو چکمہ دینے کے لئے خود کو بھی زخمی کرلیا تھا، رکشہ ڈرائیور شہزاد مقتولہ کی بیٹیوں کو پک اینڈ ڈراپ کی سہولت دیتا تھا۔

پولیس کے مطابق مقتولہ کی بیٹی عائشہ نے پولیس کو بتایا کہ والدہ نے رکشہ ڈرائیور کو پک اینڈ ڈراپ کی سروس دینے سے منع کردیا تھا، آفس سے گھر آئی تو ملزم شہزاد ماں کو قتل کر چکا تھا۔

شور مچانے پر رکشہ ڈرائیور نے چھری کے وار سے خود کو بھی زخمی کیا تھا۔ بعد ازاں ملزم نے واردات کو ڈرامائی رنگ دینے کی کوشش میں گیس سلنڈر سے گھر کو آگ لگانے کی کوشش بھی کی۔

ذرائع کے مطابق رکشہ ڈرائیور دو سال سے مقتولہ کی بیٹی کو پک اینڈ ڈراپ سروس فراہم کرتا تھا جبکہ مقتولہ کا شوہر جنید کام کے سلسلے میں پنجاب گیا ہوا ہے۔ اطلاع ملنے پر پولیس نے ملزم رکشہ ڈرائیور شہزاد کو زخمی حالت میں گرفتار کرکے آلہ قتل برآمد کرلیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں