The news is by your side.

Advertisement

گوجرانوالہ: جائیداد کے تنازع پرفائرنگ‘ خاتون اور2 بیٹیاں جاں بحق

گوجرانوالہ : صوبہ پنجاب کے شہرگوجرانوالہ میں جائیداد کے تنازع پرملزم نے فائرنگ کرکے چچی اور اس کی دو بیٹیوں کو قتل کردیا۔

تفصیلات کے کامونکی کے گاؤں گھنیا میں ملزم نے فائرنگ کرکے اپنی چچی اور اس کی دو بیٹوں کو قتل کردیا، پولیس نے ملزم عدیل کو گرفتار کرلیا۔

پولیس کے مطابق ملزم عدیل کو مقتولہ رضیہ نے شوہر کی وفات کے بعد گود لیا تھا اور وہ گھنیا میں اپنے لے پالک بیٹے اور بیٹیوں کے ساتھ رہائش پذیر تھی۔

پولیس حکام کے مطابق عدیل اپنی منہ بولی ماں اور اس کی بیٹیوں کی 8 ایکڑزمین ہتھیانا چاہتا تھا اوریہی وجہ ہے کہ اس نے فائرنگ کرکے تینوں کو قتل کردیا۔

پولیس کے مطابق جائے وقوعہ سے تمام شواہد اور فنگرپرنٹس بھی لے لیے گئے ہیں اور مزید تحقیقات جاری ہیں، ملزم عدیل کو بھی گرفتار کرلیا گیا ہے۔


گوجرانوالہ : نوجوان کی فائرنگ سے دادی اوربہن جاں بحق‘ ملزم گرفتار

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ 15 اپریل کوگوجرانوالہ کے علاقے تھانہ قلعہ دیدار سنگھ میں ملزم سفیان نے گھریلو ناچاقی پر اپنی دادی اور بہن کو فائرنگ کرکے قتل کردیا تھا، ملزم کی فائرنگ سے اس کی ایک بہن زخمی ہوگئی تھی۔


فیصل آباد میں باپ نے غیرت کے نام پر بیٹی کو قتل کر دیا

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ پنجاب کے شہر فیصل آباد میں باپ نے بیٹی کو غیرت کے نام پر قتل کر دیا تھا اور تھانے جاکر اپنی گرفتاری دے دی تھی۔


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں