The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب: غیرملکی ڈرائیونگ لائسنس رکھنے والی خواتین ڈرائیورز کے لیے اہم فیصلہ

ریاض: سعودی عرب میں بین الاقوامی یا غیرملکی ڈرائیونگ لائسنس رکھنے والی خواتین ڈرائیورز کو ایک سال تک کاریں چلانے کی اجازت ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق سعودی ٹریفک ڈپارٹمنٹ کی جانب سے غیرملکی یا بین القوامی لائسنس کو سعودی عرب کے ڈرائیونگ لائسنس میں تبدیل کرنے کا عمل جاری ہے تاہم وہ خواتین جن کے پاس دیگر ممالک کے ڈرائیونگ لائسنس ہے وہ ایک سال تک سعودی عرب میں ڈرائیونگ کر سکیں گی۔

سعودی میڈیا کا کہنا ہے کہ غیرملکی ڈرائیونگ لائسنس رکھنے والی خواتین کو ملک میں داخلے کے بعد سے ایک سال تک ڈرائیونگ کرنے کی اجازت دی جائے گی تاہم انہیں اپنے لائسنس سعودی عرب کے ڈرائیونگ لائسنس میں تبدیل کرانا ضروری ہوگا۔


سعودی عرب: ٹریفک ڈپارٹمنٹ کا خواتین ڈرائیور کے لیے اہم فیصلہ


خیال رہے کہ گذشتہ دنوں سعودی ٹریفک ڈپارٹمنٹ کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا تھا کہ ڈرائیونگ کرنے کی وہ خواہش مند خواتین جن کے پاس غیرملکی ڈرائیونگ لائسنس ہے تو وہ اپنے لائسنس باآسانی سعودی لائسنس سے تبدیل کراسکتی ہیں۔

جاری کردہ بیان میں یہ بھی کہا گیا تھا کہ لائسنس کی تبدیلی کے لیے باقاعدہ حکمت علمی تیار کی ہے جس کے تحت ٹریفک ڈپارٹمنٹ کی ویب سائٹ پر فارم پُر کرنا ہوگا تاکہ اس عمل کو جلد سے جلد مکمل کیا جائے اور تمام خواتین ڈرائیور کو سعودی عرب کا ڈرائیونگ لائسنس دیا جائے۔


سعودی عرب کے پانچ شہروں میں خواتین کے لیے ڈرائیونگ اسکولز قائم


واضح رہے کہ سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کی جانب سے متعارف کرائی گئیں اصلاحات کے اثرات مملکت میں تیزی سے پھیلتے جارہے ہیں، گزشتہ دنوں خواتین کو ڈرائیونگ کی اجازت ملنے کے بعد پانچ شہروں میں خواتین کے لیے ڈرائیونگ اسکول بھی قائم کردیے گئے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں