The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ بینک کا کرونا سے متاثر ممالک کے لئے بڑا اعلان

نیویارک : عالمی بینک نے کرونا سے لڑنے کیلئے بنائے گئے فنڈ میں اضافے کا اعلان کردیا ،رقم کرونا وائرس سے متاثرممالک کو دی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق عالمی بینک نے کرونا سے لڑنے کیلئے پیکج میں دو ارب ڈالر کے اضافے کا اعلان کردیا ، جس کے بعد مکمل پیکج کا حجم اب 14ارب ڈالر ہوگیا ہے۔

یہ رقم مختلف ممالک اور کمپنیوں کو کرونا سے بچاؤ، تشخیص اور رسپانس کیلئےدی جائےگی ، اس کےعلاوہ رقم متاثرہ ممالک کےپبلک ہیلتھ سیکٹر کو بہتر بنانے کیلئے استعمال ہوگی۔

انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ نے اس ضمن میں 50 ارب ڈالر اور ایشیائی ترقیاتی بینک نے ساڑھے چھ ارب ڈالر کے پیکیج کا اعلان کیا ہے۔

مزید پڑھیں : جان لیوا کروناوائرس، ایشیائی ترقیاتی بینک کا بڑی مالی امداد کا اعلان

خیال رہے دنیا بھر میں کرونا وائرس تیزی سے پھیل رہا ہے، وائرس اب تک دولاکھ پینتالیس ہزار افراد کو شکار بنا چکا ہے جبکہ اموات کی تعداد 10 ہزار تک جا پہنچی ہے ۔

اٹلی میں صورتحال بدستورسنگین  ہے ، چونتیس سو ہلاک اور اکتالیس ہزارمتاثر ہیں، ایران میں بارہ سو سے زیادہ جان سے گئے۔ برطانیہ میں بھی تین ہزارسے زیادہ افراد وا ئرس کا شکار بن گئے ہیں۔

اسی طرح بھارت میں ایک سوستانوے،کینیڈا اورآسٹریلیا میں مریضوں کی تعداد آٹھ سو تجاوز کرگئی، سعودی عرب میں متاثرین کی تعداد دوسوچوہتر ، ملائشیامیں 900 ، قطرمیں 460 ،ترکی میں 360 ہوگئی ہے جبکہ متحدہ عرب امارارت میں 140 کیسز رپورٹ ہوئے۔

دوسری جانب چین نے کورونا پر مکمل قابو پا لیاہے اور سب سے زیادہ متاثرہ شہر ووہان میں گزشتہ روز ایک بھی نیا کیس رپورٹ نہیں ہواہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں