The news is by your side.

Advertisement

وینزویلا میں عالمی ادارہ مدد فراہم کرے گا

کراکس: وینزویلا میں جاری سیاسی ومعاشی بحران کے پیش نظر بین الاقوامی فلاحی ادارہ ریڈ کراکس مدد فراہم کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق جنوبی امریکی ملک وینزویلا حکام اور ریڈ کراکس کے درمیان معائدہ طے پاگیا جس کے تحت ملک کو خوراک اور دیگر اشیاء ضروریات فراہم کیا جائے گا۔

غیر ملکی میڈیا میڈیا کے مطابق اقتصادی اور سیاسی مشکلات کے شکار اِس ملک کو خوراک کی شدید قلت کے ساتھ ساتھ ادویات اور بنیادی ضروریاتِ زندگی کی اشیاء کی کمی کا بھی سامنا ہے۔

وینزویلا کے صدر نکولاس مادورو کا کہنا ہے کہ حکومت اور ریڈ کراس اِس بات پر متفق ہو گئے کہ اقوام متحدہ کی ایجنسیوں کے ساتھ مل کر کام کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا ہے کہ انسانی ہمدردی کی بنیاد پر دی جانے والی امداد کی فراہمی کے سلسلے میں ریڈ کراس کے ساتھ ایک ڈیل طے پا گئی ہے۔

وینزویلا کے صدر کا کہنا تھا کہ حکومت اور ریڈ کراس اِس بات پر متفق ہو گئے ہیں کہ اقوام متحدہ کی ایجنسیوں کے ساتھ مل کر کام کیا جائے گا تا کہ انسانی ہمدردی کی بنیاد پر امداد کی ترسیل ممکن ہو سکے۔

انہوں نے اس بات کی تردید کی کہ ان کے ملک کو کسی انسانی بحران کا سامنا ہے۔

وینزویلا بحران: امریکا نے روسی مداخلت پر حکام کو خبردار کردیا

یاد رہے کہ وینزویلا میں 23 جنوری کو اپوزیشن لیڈر اور پارلیمںٹ کے اسپیکر جون گائیڈو نے خود کو عبوری صدر قرار دیا تھا جس کے بعد امریکا اور بعض دوسرے علاقائی ممالک نے صدر نکولس مادورو کی جگہ گائیڈو کو ملک کا عبوری صدر تسلیم کرلیا ہے۔

بعد ازاں امریکا میں تعینات وینزویلا کے ملٹری اتاشی کرنل جوش لوئس سلوا کی ایک ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر جاری ہوئی تھی جس میں وہ نکولس ماڈورو سے علیحدگی اختیار کرتے ہوئے اپوزیشن رہنما جون گائیڈو اعلان وفاداری کررہے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں