The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ بیچ ریسلنگ سیریز: پاکستانی ریسلر انعام بٹ کے خلاف سازش

رومانیہ: کرکٹ کے بعد ورلڈ بیچ ریسلنگ سیریز میں پاکستان کے خلاف سازش کا پردہ چاک ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اٹلی اور یونان میں گولڈمیڈل جیتنے والےپاکستانی ریسلر انعام بٹ کوایونٹ سےباہرکردیا گیا ہے حالانکہ رومانیہ میں جاری ایونٹ میں پاکستانی ریسلرانعام بٹ دو مقابلےجیت چکےتھے۔

پاکستانی ریسلرانعام بٹ نے بتایا کہ سیمی فائنل میں پہنچنے کیلئےمستحکم پوزیشن میں تھا، یوکرین اورآذربائیجان کے کھلاڑیوں کا میچ فکس کرکے آذربائیجان کے کھلاڑی کو اضافی پوائنٹ دیا گیا اور سازش کے تحت پاکستان کو ایونٹ سے باہر کردیا گیا ہے، جس کھلاڑی کو0-3 سےہرایا وہ اس وقت فائنل کھیل رہاہے۔

یہ بھی پڑھیں: انعام بٹ گولڈ میڈل کی ہیٹرک مکمل کے خواہاں

انعام بٹ کا کہنا تھا کہ گزشتہ کچھ روز سے پاکستان کےکھیلوں کونشانہ بنایا جارہا ہے، سمجھتا ہوں کہ مجھےبھی سازش کےتحت ایونٹ سےباہرکیا گیا، فکسنگ بے نقاب کرنےکیلئےدرخواست لکھ دی ہے، امیدہےکہ مجھےضرورانصاف ملےگا۔

یاد رہے کہ رواں ماہ کی گیارہ تاریخ کو یونان میں منعقدہ ورلڈ بیچ ریسلنگ سیریز میں پاکستانی ریسلر انعام بٹ نے فائنل میں آذربائیجان کے حریف کو شکست دے کر گولڈ میڈل اپنے نام کیا تھا۔

اس سے قبل چار ستمبر کو اٹلی میں ہونے والی ورلڈ بیچ ریسلنگ سیریز کے فائنل میں انعام بٹ نے یوکرائن کے ریسلر کو شکست دے کر گولڈ میڈل اپنے نام کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں