The news is by your side.

Advertisement

نیوزی لینڈ نے جنوبی افریقہ کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد 4 وکٹوں سے ہرادیا

برمنگھم: ورلڈ کپ 2019 کے 25ویں میچ میں نیوزی لینڈ نے جنوبی افریقہ کو 4 وکٹوں سے شکست دے دی، کپتان کین ولیمسن نے شاندار سنچری اسکور کی۔

تفصیلات کے مطابق برمنگھم میں کھیلے جانے والے میچ میں جنوبی افریقہ کی جانب سے دیا جانے والا 242 رنز کا ہدف نیوزی لینڈ نے 49 ویں اوور میں 6 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا، کین ولیمسن اور گرینڈ ہوم نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

نیوزی لینڈ کی چار وکٹیں جلد گرنے کے باوجود جنوبی افریقہ کی ٹیم میچ پر گرفت حاصل نہ کرسکی، کولن منرو 12 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے، مارٹن گپٹل 35 رنز بنا کر چلتے بنے، لیتھم اور روس ٹیلر ایک، ایک رن بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

نیشم نے 23 رنز کی اننگز کھیلی، 137 رنز پر پانچ وکٹیں گرنے کے بعد کین ولیمسن اور گرینڈ ہوم کے درمیان عمدہ شراکت داری قائم ہوئی، گرینڈ ہوم 60 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

نیوزی لینڈ کے کپتان کین ولیمسن نے 106 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیل کر ٹیم کی جیت میں اہم کردار ادا کیا۔

جنوبی افریقہ کے کرس مورس نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، ربادا، نگیدی اور فلک وائیو نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

اس سے قبل برمنگھم میں کھیلے جانے والے میچ میں نیوزی لینڈ نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا، بارش کے باعث میچ کو 49 اوورز تک محدود کردیا گیا، جنوبی افریقا نے مقررہ اوورز میں 6 وکٹوں کے نقصان پر 241 رنز بنائے اور کیویز کو جیت کے لیے 242 رنز کا ہدف دیا۔

جنوبی افریقہ نے اپنی اننگز کا آغاز کیا تو دوسرے ہی اوور میں کوئنٹن ڈی کوک 5 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، کپتان ڈوپلیسی بھی 23 رنز بنا کر چلتے بنے۔

ہاشم آملہ نے 55 رنز کی اننگز کھیلی انہیں سینٹنر نے بولڈ کیا، ایڈم مرکرام 38 رنز بنا کر گرینڈہوم کا نشانہ بنے، ڈیوڈ ملر نے 36 رنز کی اننگز کھیلی۔

آل راؤنڈر فلک وائیو بغیر کوئی رن بنائے آؤٹ ہوئے، ویںڈر ڈوسن 67 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ ہوئے، کرس مورس نے 6 رنز بنائے۔

جنوبی افریقہ کے فرگیوسن نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، گرینڈہوم، سینٹنر اور ٹرینٹ بولٹ نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

واضح رہے کہ جنوبی افریقہ نے ابھی تک ایونٹ میں 5 میچز کھیلے ہیں اور صرف ایک میچ میں کامیابی حاصل کی ہے جبکہ نیوزی لینڈ کی ٹیم نے 4 میچز کھیلے ہیں اور چاروں میں کامیابی حاصل کی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں