The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سمیت دنیا بھر میں بزرگوں کا عالمی دن منایا گیا

کراچی : پاکستان سمیت دنیا بھر میں بزرگوں کا عالمی دن منایا گیا، عالمی دن کےموقع پر سیمینارز، ورکشاپس اور مختلف نوعیت کی تقریبات منعقد کی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ کے تحت پاکستان سمیت دنیا بھر میں بزرگوں کا عالمی دن منایا گیا، اس دن کے منانے کا مقصد بزرگ افراد کی ضروریات ان کے مسائل اورتکالیف کے بارے میں معاشرے کو آگاہی فراہم کرنا اور لوگوں کی توجہ بزرگ افراد کے حقوق کی طرف دلواناہے۔

 اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے چودہ دسمبر انیس سو نوے کو اس دن کو باقاعدہ طور پر منانے کی منظوری دی تھی، بزرگوں کے عالمی دن کے موقع پر ملک کے مختلف شہروں میں سیمینارز، ورکشاپس اور مختلف نوعیت کی تقریبات منعقد کی جاتی ہیں جن میں ضعیف افراد کی دیکھ بھال اور ان کے حقوق سے متعلق آگاہی دی جاتی ہے۔

بزرگ زمانے کی تپتی دھوپ میں سایہ دار شجر کی مانند ہوتے ہیں، شفیق احساس، گھر کا سائبان، جھریوں بھرے چہرے پر کئی برس کی خوشیاں اورغموں کو سمیٹے ہمارے بزرگ جن کے ہاتھوں میں ایک نسل پروان چڑھی ہوتی ہے۔


مزید پڑھیں: متحرک طرز زندگی صحت مند بڑھاپے کا ضامن


ان کی خدمات کا اعتراف ہمارے لئے ممکن نہیں ہے۔ دنیا بھر میں سرکاری سطح پر بزرگوں کا خاص اہمیت اورعزت تو دی جاتی ہے تاہم پاکستان میں بزرگ افراد کے لئے قوانین تو نظر آتے ہیں لیکن عملاّ کچھ نہیں ہوتا۔

آرام کرنے کی عمر میں پینشن کے لئے دھکے کھانے ہو یا سرکاری اسپتال میں علاج کروانا ہو ضیعف العمری میں بھی کسی امتحان سے کم نہیں اور کہیں وقت کی ستم ضریفی کہ زندگی بھر اولاد کے لئے خوشیاں سمیٹنے والے ماں باپ اکثر اولڈ ہوم کی نظر ہوجاتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں