ورلڈ الیون سیریز، کاؤنٹر پر ٹکٹوں کی فروخت کل سے ہوگی -
The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ الیون سیریز، کاؤنٹر پر ٹکٹوں کی فروخت کل سے ہوگی

لاہور : ورلڈ الیون کے خلاف سیریز کے لئے ٹکٹوں کی آن لائن فروخت جاری ہے۔ کاؤنٹر پر ٹکٹوں کی فروخت کل سے شروع ہوگی، سیکیورٹی انتظامات کا جائزہ لینےآئی سی سی کی ٹیم بھی لاہور پہنچ گئی۔

تفصیلات کے مطابق شائقین کرکٹ کیلئےاچھی خبر آگئی، ورلڈ الیون کیخلاف سیریز کے ٹکٹوں کی فروخت شروع کردی گئی، پی سی بی نے ٹکٹوں کی فروخت کے بوتھ بنانے کا فیصلہ کرلیا۔

کاؤنٹر پر ٹکٹوں کی فروخت عید کی چھٹیوں کے بعد شروع ہوگی۔ انڈیپنڈنس کپ کے ٹکٹوں کی آن لائن فروخت کا سلسلہ جاری ہے۔ ٹکٹوں کی قیمت پانچ سو سے 8 ہزار روپے رکھی گئی ہے۔ وسیم اکرم اور وقار یونس انکلوژرز کو وی وی آئی پی کا درجہ دیا گیا ہے۔

جنرل اسٹینڈ کا ٹکٹ پانچ سو روپے کا رکھا گیا ہے۔ چیئرمین پی سی بی نے اپنے ٹوئٹ میں کہا ہے کہ پہلے ٹکٹس آئیں اور پہلے پائیں کی بنیاد پر ملیں گے۔

علاوہ ازیں ورلڈ الیون ٹیم کے سیکیورٹی معاملات کا جائزہ لینے کیلئے آئی سی سی کی دو رکنی سیکیورٹی ٹیم کے اہلکار لاہور پہنچ چکے ہیں۔

غیر ملکی سیکیورٹی ٹیم کو مختلف شعبوں اور اداروں کی جانب سے بریفنگ دی جائےگی، اس کے علاوہ آئی سی سی سکیورٹی ٹیم کو سیف سٹی پراجیکٹ کا دورہ بھی کرایا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں