The news is by your side.

Advertisement

ٹی ٹوئنٹی کرکٹ: آسٹریلیا نے بڑے ہدف کے کامیاب تعاقب کا نیا عالمی ریکارڈ بنا لیا

ویلنگٹن: آکلینڈ میں جاری سہ ملکی ٹی ٹوئنٹی سیریز میں آسٹریلیا نے نیوزی لینڈ کے خلاف بڑے ہدف 244 کو کامیابی سے عبور کر کے مختصر کرکٹ کے فارمیٹ میں عالمی ریکارڈ بنا لیا۔

تفصیلات کے مطابق نیوزی لینڈ نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 6 وکٹوں کے نقصان پر 243 رنز بنائے جس کے جواب میں آسٹریلیا نے جارحانہ کھیل کا مظاہرہ کیا اور مقررہ ہدف 7 گیندوں سے قبل ہی حاصل کر لیا۔

سہ ملکی ٹی ٹوئنٹی سیریز، کانٹے دار مقابلے کے بعد نیوزی لینڈ نے انگلینڈ کو شکست دے دی

ایڈن پارک میں کھیلے گئے میچ میں نیوزی لینڈ نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 18 چھکوں کی مدد سے 243 رنز بنائے، اوپننگ جوڑی نے کیویز کو اچھا آغاز فراہم کیا، مارٹن گپٹل نے 54 گیندوں پر 105 رنز بنائے جن میں 9 چھکے شامل ہیں، کولن منرو نے 33 گیندوں پر 6 چھکوں کی مدد سے 76 رنز مکمل کیے۔

ہدف کے تعاقب میں آسٹریلوی اوپنرز ڈیوڈ وارنر نے عمدہ آغاز فراہم کیا اور 24 گیندوں پر 59 رنز بنا کر پویلین لوٹے جن میں 5 چھکے شامل ہیں، ایرون فنچ نے 14 گیندوں پر 3 چھکے اور اتنے ہی چوکے لگا کر 36 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلتے ہوئے 7 گیندیں قبل ہی 244 رنز کا ہدف مکمل کرکے ٹیم کو 5 وکٹوں سے فتح دلا دی۔

ویرات کوہلی کا ہر ملک میں سنچری بنانے کا اعزاز

میچ میں ٹی ٹوئنٹی کرکٹ کے سب سے زیادہ چھکوں کا بھی عالمی ریکارڈ برابر ہوگیا جو سال 2016 میں بھارت اور ویسٹ انڈیز کے درمیان بنا تھا جس میں 32 چھکے شامل تھے، اسی طرح سال 2015  کے بڑے ہدف 236 رنز کے تعاقب کا عالمی ریکاڈ بھی ٹوٹ گیا۔

اس میچ کےدوران کرکٹ فین کی لاٹری بھی لگ گئی،ایک ہاتھ سے شاندار کیچ پکڑ کر 50 ہزار ڈالرز کاجیک پاٹ اپنے نام کرلیا۔

خیال رہے نیوزی لینڈ کے شہر آکلینڈ میں سہ ملکی ٹی ٹوئنٹی سیریز جاری ہے جس میں میزبان ٹیم نیوزی لینڈ سمیت انگلینڈ اور آسٹریلیا شامل ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں