سونے والوں کا عالمی دن -
The news is by your side.

Advertisement

سونے والوں کا عالمی دن

کیا آپ جانتے ہیں؟ ہم اپنی زندگی میں اپنی بہترین صلاحیتوں کا مظاہرہ اسی وقت کر سکتے ہیں جب ہم رات میں پرسکون نیند سوتے ہوں اور نیند کی کمی کا شکار نہ ہوں۔

پرسکون نیند کی اسی اہمیت کو اجاگر کرنے کے لیے آج نیند کا عالمی دن منایا جارہا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ نیند پوری نہ ہونے سے سب سے پہلا اثر آپ کی جسمانی توانائی اور دماغی کاکردگی پر پڑتا ہے۔ نیند کی کمی سے آپ سارا دن تھکن اور سستی کا شکا رہیں گے۔ آپ اپنے کام ٹھیک طرح سے انجام نہیں دے سکیں گے، نہ ہی نئے تخلقیی خیالات سوچ سکیں گے۔

یہی نہیں نیند کی کمی آپ کو بدمزاج اور چڑچڑا بھی بنا سکتی ہے۔

طویل عرصے تک نیند کی کمی کا شکار رہنے والے افراد موٹاپے، ڈپریشن، ذیابیطس، ذہنی دباؤ اور امراض قلب کا شکار ہوجاتے ہیں۔


نیند کی کمی کے منفی اثرات

آئیں دیکھیں کہ نیند کی کمی مزید کیا کیا منفی اثرات مرتب کر سکتی ہے۔

ڈپریشن

h6

ایک تحقیق کے مطابق نیند کی کمی آپ کو تھکن کا شکار کر سکتی ہے جس کے بعد آپ چڑچڑے پن کا شکار ہوجائیں گے اور صحیح سے اپنے روزمرہ کے کام سرانجام نہیں دے پائیں گے۔

یہ چڑچڑاہٹ آگے چل کر ڈپریشن میں تبدیل ہوسکتی ہے۔


توجہ کی کمی

h5

اگر آپ نے اپنی نیند پوری نہیں کی تو آپ کا دماغ غیر حاضر رہے گا جس کے باعث آپ کسی چیز پر اپنی توجہ مرکوز نہیں کر پائیں گے۔

یہ صورتحال آگے چل کر اے ڈی ایچ ڈی یعنی اٹینشن ڈیفسٹ ہائپر ایکوٹیوٹی ڈس آرڈر میں تبدیل ہوجائے گی جس کا شکار شخص کسی بھی چیز پر تسلسل سے اپنا دھیان مرکوز نہیں کر سکتا۔


ذیابیطس

h4

نیند کی کمی آپ کے جسم میں موجود انسولین کے ہارمون کی کارکردگی کو متاثر کرے گی۔ انسولین ہماری غذا میں موجود شکر کو جذب کرتا ہے جس کے باعث یہ ہمارے جسم کا حصہ نہیں بن پاتی۔ اگر یہ ہارمون کام کرنا چھوڑ دے تو جسم میں شکر کی مقدار بڑھ جاتی ہے جس سے ذیابیطس کی بیماری پیدا ہوتی ہے۔

اس بیماری کا واحد علاج مصنوعی طریقہ سے جسم میں انسولین داخل کرنا ہی ہے۔


ہائی بلڈ پریشر

h3

نیند کی کمی بلڈ پریشر میں اضافہ کرتی ہے اور آپ کو ہائی بلڈ پریشر کا مریض بنا سکتی ہے۔


کولیسٹرول میں اضافہ

h2

نیند کی کمی سے آپ کے جسم میں کولیسٹرول کی سطح میں اضافہ ہوسکتا ہے جس سے آپ موٹاپے اور امراض قلب سمیت کئی بیماریوں کا شکار بن سکتے ہیں۔


نیند نہ آنے کی وجوہات

آئیے اب ان وجوہات کے بارے میں جانتے ہیں جو آپ کی پرسکون نیند میں رکاوٹ بنتی ہیں۔

ٹی وی اور موبائل کا استعمال

sleep-5

آج کے اس ترقی یافتہ دور میں ہر شخص باخبر رہنا پسند رہتا ہے۔ ٹی وی، اسمارٹ فون، کمپیوٹر کے ذریعہ ہم دنیا کے ہر کونے کی خبر جان سکتے ہیں۔ لیکن دراصل یہی چیز ہماری نیند کو سب سے زیادہ متاثر کرتی ہے۔

ٹی وی اور فون کی روشنی دماغ کو متحرک رکھتی ہے اور دماغ دن کے مطابق اپنے تمام افعال سرانجام دیتا ہے۔ اندھیرے میں ہمارے دماغ میں ایک ہارمون میلاٹونین متحرک ہوجاتا ہے جو نیند لانے میں معاون ثابت ہوتا ہے۔ اگر ہم سونے سے ایک گھنٹہ پہلے ٹی وی یا موبائل فون بند کردیں تو ہم پرسکون نیند سو سکتے ہیں۔


رات میں مرغن غذائیں کھانا

رات 8 بجے کے بعد مرغن، مصالحہ دار اور لمبا چوڑا کھانا کھانا بھی نیند نہ آنے کا سبب بنتا ہے۔ ڈاکٹرز کا مشورہ ہے کہ دن کا پہلا کھانا (ناشتہ) بھرپور، دوپہر کا ہلکا اور رات کا برائے نام ہونا چاہیئے۔

رات میں ہلکا پھلکا کھانا جسم کے اندرونی نظام کو بھی آرام دیتا ہے اور آپ کا جسم حالت سکون میں چلا جاتا ہے۔ طبی ماہرین کے مطابق اگر رات میں آپ کو بھوک لگ رہی ہے تو ایک سیب، یا ایک گلاس دودھ بہترین غذا ہے۔


نیند نہ آنے کی صورت میں کیا کریں؟

sleep-3

اگر آپ کو نیند نہیں آرہی تو اپنے کمرے سے باہر بالکونی یا کسی دوسرے کمرے میں مدھم روشنی جلا کر بیٹھ جائیں۔ نیند لانے کا سب سے بہترین نسخہ کوئی کتاب پڑھنا یا ہلکی موسیقی سننا ہے۔

اس کے لیے روحانی طریقہ کار سے بھی مدد لی جاسکتی ہے۔ عبادت روحانی طور پر پرسکون کرتی ہے اور جسم اور دماغ کو آرام پہنچاتی ہے۔ اس کے لیے قرآن پڑھنا یا کوئی اور طریقہ عبادت اپنایا جاسکتا ہے۔


کافی سے گریز

sleep-2

شام کے بعد کافی سے گریز کریں۔ کافی میں موجود کیفین دماغ کو جگا دیتی ہے اور اس کا اثر 12 گھنٹے تک رہتا ہے۔ یہ صرف دماغ کو ہی نہیں جگاتی بلکہ نیند کے دوران بھی خلل پیدا کرتی ہے۔


غلط وقت پر قیلولہ

sleep-1

قیلولہ صحت کے لیے فائدہ مند ہے لیکن یہ مختصر اور صحیح وقت پر ہونا چاہیئے۔ اگر آپ دوپہر ڈھلنے کے بعد سوئیں گے یا دوپہر میں لمبے وقت کے لیے سوگئے تو یہ آپ کی رات کی نیند پر اثر انداز ہوگا۔

شام میں اگر تھکاوٹ محسوس ہورہی ہے تو تیراکی یا جم جانا نیند بھگانے کا بہترین حل ہے۔

یاد رکھیں اگر آپ رات میں بے سکون نیند سوئے ہیں اور اگلی صبح تھکاوٹ اور نیند محسوس کر رہے ہیں تو ٹھنڈے پانی سے غسل کریں، مراقبہ کریں، ہلکی سی چہل قدمی کریں اور ایک بھرپور ناشتہ کریں۔ یہ تمام کام آپ کو پورا دن چاک و چوبند رکھیں گے۔


پرسکون نیند لانے والی غذائیں

ماہرین کے مطابق کچھ غذائیں ایسی ہیں جنہیں کھا کر آپ پرسکون نیند سو سکتے ہیں۔

اخروٹ

walnut

اخروٹ میں موجود مائنو ایسڈ دماغ میں سیروٹنن اور میلاٹونن نامی مادہ پیدا کرتا ہے جو ہمارے دماغ کو پرسکون بنا کر بہترین نیند لانے میں معاون ثابت ہوتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ نیند لانے والی بعض دواؤں میں مصنوعی طور پر میلاٹونن کی آمیزش کی جاتی ہے۔ لہٰذا ان دواؤں سے بہتر میلاٹونن کا قدرتی ذخیرہ ہے جو اخروٹ کی شکل میں بآسانی دستیاب اور صحت بخش ہے۔


بادام

almond

بادام میں موجود میگنیشیئم دماغی تناؤ کو کم اور سر درد کا علاج کرتا ہے۔ یہ دراصل دماغ اور اعصاب کو پرسکون کرتا ہے۔ یہی نہیں روزانہ بادام کھانا دماغی کارکردگی اور استعداد میں بھی اضافہ کرتا ہے۔


شکر قندی

sweet

اگر آپ رات میں بہترین نیند سونا چاہتے ہیں تو شام میں شکر قندی کھائیں۔ یہ نہ صرف ذائقہ دار ہے بلکہ اس میں موجود کاربوہائیڈریٹس اور وٹامن بی 6 معدے کی تیزابیت کو ختم کرتے ہیں جس کی وجہ سے آپ سو نہیں پاتے۔


گرم دودھ

milk

رات سونے سے قبل ایک گلاس نیم گرم دودھ پینے کے بعد آپ بستر پر لیٹتے ہی نیند کی آغوش میں چلے جائیں گے۔ نہ صرف دودھ بلکہ وہ تمام غذائیں جن میں کیلشیئم موجود ہو جیسے دہی یا پنیر وغیرہ نیند لانے میں معاون ثابت ہوتی ہیں۔

البتہ ان کے استعمال سے قبل وقت اور موسم کو ضرور مدنظر رکھیں۔ صرف نیم گرم دودھ ہر موسم میں استعمال کیا جاسکتا ہے۔


کیلے

banana

کیلے میں پوٹاشیئم اور میگنیشیئم وافر مقدار میں موجود ہوتے ہیں جو اعصاب اور پٹھوں کو آرام دہ اور ہلکا پھلکا کرتے ہیں جس کے بعد آپ ایک پرسکون نیند سوتے ہیں۔


نیند لانے کے کچھ منفرد طریقے

اور اب نیند لانے کے کچھ منفرد طریقے جانیں۔

سپر ہیرو کا تصور

he-2

اپنے تصورات میں رہنے والی جگہ کا تصور کریں اور خود کو اس کے اوپر اڑتا محسوس کریں۔ ایسے تصور کریں جیسے آپ ایک سپر مین یا سپر گرل ہیں اور اپنی پسندیدہ جگہ کے اوپر اڑ رہے ہیں۔ وہاں کے لوگوں کے بارے میں سوچیں کہ وہ کیسی زندگی گزارتے ہوں گے۔

کبھی بھی اجاڑ یا ایسی جگہ کا تصور نہ کریں جہاں سے آپ کی کوئی تکلیف دہ یاد وابستہ ہو۔ یہ عمل آپ کو ذہنی طور پر تھکا دے گا اور نیند مزید آپ سے دور بھاگے گی


موسیقی سنیں

مدھم موسیقی نیند لانے کا بہترین طریقہ ہے۔ رات پر بستر سے جانے سے قبل تیز موسیقی سننے سے گریز کریں۔ یہ آپ کے دماغ کو متحرک کردے گی اور اسے نیند لانے میں وقت لگے گا۔ سوتے ہوئے دھیمی اور ہلکی موسیقی سننا زیادہ کارآمد ہے۔


پسندیدہ کارٹون کریکٹرز سے گفتگو

he-3

تصور میں اپنے پسندیدہ کارٹون کریکٹرز سے گفتگو کریں۔ یہ ایسا ہی ہے جیسے آپ اپنے کسی پرانے دوست سے ملیں اور اس سے مل کر آپ کو سکون کا احساس ہو۔


گنتی کریں

he-4

گنتی کرنا نیند لانے کا بہت پرانا اور آزمودہ طریقہ ہے۔ 200 تک گنتی کریں اور اسے دہرائیں یہاں تک کہ نیند آجائے۔


خراٹے لیں

ہلکی آواز میں خراٹے لیں۔ خراٹے سے سانس کی آمد و رفت بہتر ہوتی ہے۔ خراٹے لیتے ہوئے دھیان رکھیں کہ آپ کی سانس بے ترتیب نہ ہو۔ اگر آپ بے چینی محسوس کریں تو اس عمل کو روک دیں۔

اگر ان طریقوں کو اپنا کر بھی آپ کو نیند نہیں آتی تو بستر سے باہر نکل آئیں اور اگلے دن کیے جانے والے کاموں کی فہرست بنائیں۔ یا کچھ ادھورے کام ہی نمٹا لیں۔ 


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں