The news is by your side.

Advertisement

دبئی: دنیا کا سب سے بڑا فن پارہ 227 ملین درہم سے زائد میں فروخت

دبئی: دنیا کی سب سے بڑی کینوس پینٹنگ دبئی میں 62 ملین ڈالر میں فروخت ہو گئی۔

تفصیلات کے مطابق دنیا کا سب سے بڑا کینوس فن پارہ ’انسانیت کا سفر‘ دبئی میں 227 ملین درہم سے زائد میں فروخت ہو گیا، یہ فن پارہ برطانوی آرٹسٹ سَچا جعفری نے تخلیق کیا ہے، اور اس کی فروخت سے حاصل ہونے والی تمام رقم بچوں کے خیراتی اداروں کو جائے گی۔

یہ پینٹنگ ’The Journey of Humanity‘ دبئی میں رہنے والے ایک فرانسیسی شہری آندرے ایبڈون نے 22 مارچ کو خریدی، جس کے لیے نیلامی دبئی ہی کے ایک فائیو اسٹار ہوٹل میں کی گئی تھی۔

یہ فن پارہ سائز کے حوالے سے دنیا کا سب سے بڑا فن پارہ ہے، جو فریم شدہ 70 سیکشنز میں منقسم ہے، اور اس کی پیمائش 17 ہزار 176 اسکوائر فٹ ہے، یعنی 6 ٹینس کورٹس کی لمبائی کے برابر۔

کمپیوٹر پر تیار کردہ فن پارہ 6 کروڑ 90 لاکھ ڈالر میں نیلام

اس پینٹگ کو گنیز ورلڈ ریکارڈز نے بھی لارجسٹ آرٹ کینوس کے طور پر تسلیم کیا ہے، اس کی نمائش ہوٹل کے بال روم میں کی گئی تھی، اور یہ سوچا گیا تھا کہ اسے ٹکڑوں کی صورت میں فروخت کیا جائے گا لیکن آندرے ایبڈون نے اسے پورا خرید لیا۔

انتظامیہ کا کہنا تھا کہ جتنی رقم میں پینٹنگ فروخت ہوئی ہے، یہ ہدف سے دگنی ہے۔

کرپٹو کرنسی کا کاروبار کرنے والے فرانسیسی شہری آندرے ایبڈون نے کہا کہ میرا تعلق ایک غریب خاندان سے تھا، اور میں یہ جانتا ہوں کہ جب کھانے کو کچھ نہیں ہوتا تو کیسا محسوس ہوتا ہے، لیکن میرے پاس کم از کم میرے والدین کی محبت تھی، اسکول جاتا تھا۔

انھوں نے کہا جب میں نے اس فن پارے کو دیکھا تو مجھے یہ نہایت طاقت ور لگا، اور میرے لیے یہ بہت بڑی غلطی ہوتی اگر اس کے ٹکڑے الگ کر دیے جاتے، اس لیے میں نے اسے مکمل خریدا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں