The news is by your side.

نیویارک میں ماہر بیکرز کا کمال، ادرک والی بریڈ سے پورا گاؤں بنا ڈالا

نیویارک میں ماہر بیکرز نے اپنے ہنر کا بے مثال کمال دکھاتے ہوئے جنجر بریڈ سے پورا گاؤں بنا ڈالا۔

تفصیلات کے مطابق نیویارک میں ماہر بیکرز نے کمال دکھا دیا، جنجر بریڈ سے بنی اشیا سے شہر کی ایسی سجاوٹ کی گئی کہ گھر سجانے کے ساتھ کھانے کو بھی جی للچاتا ہے۔

جنجر بریڈ سے بنا یہ پورا قصبہ اب نمائش کے لیے پیش کیا جا رہا ہے، تاہم یہ رہنے کے لیے نہیں، بلکہ کھانے کے لیے تعمیر کیا گیا ہے۔

دراصل امریکی ریاست نیویارک میں ماہر بیکرز کی جانب سے بریڈ سے بنائی گئی اشیا کی نمائش ہو رہی ہے، جس میں خوش خوراک دور دور سے خوب صورت فن پاروں کو دیکھنے کو پہنچ گئے ہیں۔

جنجر بریڈ قصبے کے لیے 700 مکانات بنانے میں 4 ہزار پاؤنڈ کینڈی، ایک ہزار پاؤنڈ جنجر بریڈ اور تقریباً 6 ہزار انڈوں کی سفیدی استعمال کی گئی ہے۔

واضح رہے کہ اس جنجر بریڈ گاؤں کو دنیا کے سب سے بڑے جنجربریڈ گاؤں کا اعزاز حاصل ہے جسے گنیز ورلڈ ریکارڈز نے بھی تسلیم کیا ہے، گزشتہ دو برس کرونا وبا کی وجہ سے یہ نمائش نیویارک میں منعقد نہیں ہو سکی تھی۔

اس گاؤں کو ’جنجر بریڈ لین‘ کا نام دیا جاتا ہے، یہ شیف اور تخلیق کار جون لووچ کا شان دار کارنامہ ہے، جسے وہ ہر سال ڈیزائن کرتے، بیک کرتے اور تعمیر کرتے ہیں۔

اس گاؤں میں 500 جنجر بریڈ گھر بنے ہوئے ہیں، جنھیں نہایت احتیاط کے ساتھ جیلی بین کی چھت کی ٹائلوں، کینڈی کین اور آئسنگ اسٹرکچرز کے ساتھ سجایا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں