The news is by your side.

Advertisement

کیا آپ دنیا کا مہنگا ترین گٹار دیکھنا چاہیں گے؟

ہیروں سے سجے گٹار کو رواں ماہ یو اے ای میں عوامی نمائش میں پیش کیا جائے گا

ابوظبی : متحدہ عرب امارات میں 26 تا 30 اکتوبر دنیا کا مہنگا ترین گٹار جس میں 11 ہزار 441 سے زائد ہیرے جڑے گئے ہیں نمائش کےلیے پیش کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت ابوظبی میں رواں ماہ کے آخر میں منعقد ہونے والے جیولری اینڈ واچ شو میں 20 لاکھ ڈالر کے گٹار کو عوامی نمائش میں پیش کیا جائے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ گینس بُک آف ورلڈ ریکارڈ نے بھی اس شاہکار کو دنیا کا مہنگا ترین گٹار تسلیم کرلیا ہے۔

رواداری کے وزیر شیخ نہیان بن مبارک النہیان کی سرپرستی میں ہونے والے اس پروگرام کے شرکاء ایک غیر معمولی گٹار کو دیکھیں گے جس میں 1.6 کلو گرام سفید سونے جبکہ 44 قیراط سے زائد 11 ہزار 441 ہیروں کا استعمال کیا گیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق مذکورہ گٹارجسے ایدن آف کارونیٹ کانام دیا ہے کا ڈیزائن مارک لوئی نے تیار کیا تھا جو خود گانوں کے مشہور مصنف ہیں جبکہ اسے 68 کاریگروں نے 700 دنوں میں تیار کیا ہے۔

خبر رساں ادارے کا کہناتھا کہ صرف مائیکل جیکسن کے بھائی سمیت کچھ ہی فنکار ہیں جنہون نے اس آلہ موسیقی کے ذریعے محافل میں موسیقی پیش کی ہے۔

جے ڈبلیو ایس ایونٹ کے منیجر ، محمد مہیڈائن نے کہا ، “ہم ہر سال جے ڈبلیو ایس پر حیرت انگیز چیزیں آویزاں کرنے کی کوشش کرتے ہیں اور دنیا کا سب سے قیمتی گٹار ایک حیرت انگیز چیز ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں