The news is by your side.

تاریخ کا بدترین طوفان آنے والا ہے: مستقبل سے آنے والی خاتون کی پیشگوئی

مستقبل سے آنے کا دعویٰ کرنے والی ایک خاتون نے پیش گوئی کی ہے کہ 14 اگست 2022 کو تاریخ کا سب سے بدترین سمندری طوفان جنوبی کیرولائنہ کے ساحل سے ٹکرائے گا۔

اے آر وائی نیوز براہِ راست دیکھیں live.arynews.tv پر

بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق ایک خاتون ٹائم ٹریولر نے دعویٰ کیا ہے کہ آنے والے دنوں میں تاریخ کا سب سے خطرناک سمندری طوفان تباہی مچا دے گا۔

کم ونڈیل نکوس نامی ایک ٹائم ٹریولر خاتون نے دعویٰ کیا ہے کہ اس سمندری طوفان میں ہزاروں جانیں ضائع ہوں گی اور دنیا کو کھربوں کا نقصان اٹھانا پڑے گا۔

خاتون کا دعویٰ ہے کہ ان کا تعلق 68 سال مستقبل سے ہے اور وہ 2090 سے یہاں آئی ہیں تا کہ وہ آنے والے خطرے کے بارے میں آگاہی دے سکیں۔ آنے والے دنوں میں تباہی مچانے والا یہ سمندری طوفان جنوبی کیرولائنا کے ساحل سے ٹکرائے گا۔

مذکورہ دعویٰ 30 ہزار سے زائد میمبرز پر مشتمل ٹائم ٹریول نامی فیس بک گروپ پر کیا گیا ہے جہاں مستقبل سے ماضی کی جانب سفر کی دعوے دار خاتون کم نکوس نے لکھا کہ تمام لوگ خبردار ہو جائیں، میں ایک ٹائم ٹریولر ہوں اور سال 2090 سے تعلق رکھتی ہوں۔

انہوں نے لکھا کہ 14 اگست 2022 کو تاریخ کا سب سے بدترین سمندری طوفان جنوبی کیرولائنہ کے ساحل سے ٹکرائے گا جو اپنی نوعیت کا پہلا طوفان ہوگا، جبکہ 6 دیگر طوفان بھی آئیں گے لیکن یہ پہلا طوفان 250 میل فی گھنٹہ رفتار کی ہواؤں کے ساتھ ہزاروں جانوں کے نقصان کے ساتھ دنیا کو کھربوں کا نقصان پہنچائے گا۔

کم نکوس کے اس عجیب و غریب دعوے پر مبنی پوسٹ پر ردعمل دیتے ہوئے گروپ ارکان میں سے ایک نے لکھا کہ آخر کار کوئی تو سامنے آیا جس نے دعویٰ کیا ہے کہ وہ ٹائم ٹریولر ہے اور وہ ایک پیش گوئی بھی کر رہا ہے۔

گروپ میمبرز کی اکثریت تو اس پوسٹ پر شکوک و شبہات رکھتی ہے لیکن موسمیاتی رپورٹس بھی ایسی کسی صورتحال کی پیش گوئی نہیں کر رہی ہیں، ورلڈ میٹرولوجیکل آرگنائزیشن کا کہنا ہے کہ 14 اگست کو جنوبی کیرولائنہ میں درجہ حرارت 30 ڈگری سینٹی گریڈ ہوگا اور سورج اپنی آب و تاب سے موجود ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں