The news is by your side.

Advertisement

’’رومن رینز کی بادشاہت کا ذکر نہ کیا جائے‘‘ نیا محاذ کھل گیا

فلوریڈا: ڈبلیو ڈبلیو ای کے سی ای او ونس میک مین نے کہا ہے کہ وہ نہیں چاہتے ہیں ٹی وی پر رومن رینز کی بادشاہت کا ذکر کیا جائے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق ڈبلیو ڈبلیو ای میں بگ ڈوگ کے نام سے مشہور ریسلر رومن رینز کے خلاف سی ای او کھل کر سامنے آگئے انہوں نے انتظامیہ کو ہدایت کی ہے کہ ٹی وی پر رومن رینز کی بادشاہت کا ذکر بالکل نہیں کیا جائے۔

رپورٹ کے مطابق تازہ ترین ریسلنگ آبزرور نیوز لیٹر میں رومن راج پر ایک مختصر نوٹ ملا ڈیو ملیٹزر کے مطابق نوٹ میں کہا گیا کہ ریسل مینیا سے خود کو دور کرنے کا فیصلہ کرنے کے بعد رینز کے ساتھ صورتحال کا پتا نہیں چل سکا۔

رومن رینز اس جمعہ اور ہفتے کی رات اسمیک ڈاؤن میں شریک نہیں ہوئے تھے اور انہوں نے برے وائٹ کی سمت میں پہلے ہی براؤن اسٹرومین کی یونیورسل چیمپئن کا پہلا چیلنجر بننے کا آغاز کیا۔

مزید پڑھیں: ٹرمپ نے سی ای او ڈبلیو ڈبلیو ای کو معاشی مشیر مقرر کردیا

ملیٹزر کو بتایا گیا تھا کہ یہ بنیادی طور پر رینز پر منحصر ہے جب وہ واپس جانا چاہتے ہیں اور کسی کو معلوم نہیں ہوتا ہے کہ یہ کب ہوگا۔

ایک انٹرویو میں رینز کے حریف ریسلر گولڈ برگ کا کہنا تھا کہ مجھے نہیں معلوم کہ ابتدا میں ہی اس پر کیوں نے میچ میں پیسہ لگایا تھا لفظی طور پر ڈبلیو ڈبلیو ای کے علاوہ اس نے اس وقت میں سرمایہ کاری کی تھی اور 23ویں گھنٹے تک ابھی بھی یہ امکان موجود تھا کہ وہ (رومن رینز) اس رنگ میں اترنے جارہے ہیں۔

ریسل مینیا میں شریک ریسلرز کا ماننا ہے کہ رینز کو شو سے باہر نکالنا صحیح فیصلہ تھا اور ایک شخص جو رینز کا دوست ہے مجھے بتایا کہ وہ شاید کم سے کم چند مہینوں کے لیے واپس نہیں آئے گا، ونس میک مین نے رینز کے فیصلے کے بارے میں انتظامیہ کو ہدایت کی ہے کہ بگ ڈوگ کی بادشاہت کا ذکر نہ کیا جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں