site
stats
کھیل

ڈبلیو ڈبلیو ای گریٹ بالز فائر ایونٹ 9 جولائی کو ہوگا

ڈبلیو ڈبلیو ای کی جانب سے گریٹ بالز فائر ایونٹ کا انعقاد 9 جولائی کو ہونے جارہا ہے۔ ایونٹ کے تمام ٹکٹس پہلے ہی فروخت ہوچکے ہیں۔ ایونٹ کا تھیم سانگ جیری لی لوئس نے گایا ہے۔

گریٹ بالز فائر ایونٹ میں ہونے والے میچز میں معروف ریسلر بروک لیسنر کو سمواجوئی کا چیلنج درپیش ہوگا۔ دونوں کے درمیان مقابلے سے قبل ہی لڑنے کے لیے بے تاب نظر آتے ہیں جس کا اندازہ گزشتہ روز را کے ہونے والے ایونٹ سے لگایا جاسکتا ہے جس میں سموا جوئی نے بروک لیسنر پر اس وقت حملہ کردیا جب وہ مداحوں سے گفتگو کرنے کے لیے آرہے تھے۔ لیسنر اور سمواجوئی یونیورسل چیمپئن شپ کے ٹائٹل کے لیے رنگ میں اتریں گے۔

دوسرا اہم میچ بگ ڈوگ یعنی رومن رینز اور ان کے حریف براؤن اسٹرومین کے درمیان ہوگا اس میچ کو ایمبولینس میچ کا نام دیا گیا ہے۔ گزشتہ روز اسٹرومین نے رومن رینز کو مار مار کر ایمبولینس میں ڈال دیا۔ یہی نہیں اس سے قبل ہونے والے میچ میں جب رینز سموا جوئی سے میچ میں مصروف تھے تب اسٹرومین کی اچانک امد رینز کی شکست کی وجہ بن گئی۔

گریٹ بالز آف فائر کے دیگر مقابلوں میں سیتھ رولنز اور برے وائٹ، ٹیگ ٹیم چیمپئن شپ کے لیے شیمس سیزارو، ہارڈی بوائز سے ٹائٹل کا دفاع کرتے نظر آئیں گے۔

گولڈ ڈسٹ اور آر تروت کک آف شو میں لڑتے نظر آئیں گے جبکہ بگ کاز اور ااینزو امور بھی رنگ میں اپنے جوہر دکھاتے نظر آئیں گے۔

انٹرکانٹی نینٹل چیمپئن شپ میں ڈین ایمبروز، دا مز سے ٹائٹل کے لیے لڑیں گے واضح رہے کہ دونوں حریفوں کے درمیان ایکسٹریم رولز سے ہی ایک دوسرے سے آگے نکلنے کی تگ دو میں مصروف ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top