site
stats
انٹرٹینمںٹ

رومن رینز زخمی‘ کئے ہفتے تک رنگ میں نہیں اتر سکیں گے

کیلی فورنیا: ڈبلیو ڈبلیو ای کے ایک مقابلے میں اورٹن کو برے وائٹ نے شکست دے دی جب کہ ایک اور مقابلے میں زخمی رومن رینز اسٹرومین کے سامنے نہیں ٹک سکے، براؤن اسٹرومین نے رینز کو کئی ہفتوں کے لیے رنگ سے دور کردیا ساتھ ہی مزید زخمی ہونے سے  رومن رینز کی ڈبلیو ڈبلیو ای کے بڑے مقابلے میں شرکت مشکوک ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق ڈبلیو ڈبلیو ای پے بیک ایونٹ کے دو اہم میچز ہوئے جس میں برے وائٹ نے اورٹن اور اسٹرومین کے ہاتھوں رینز شکست سے دوچار ہوگئے ہیں۔

میچ سے قبل دونوں ہی ریسلرز کی دھواں دار انٹری ہوئی، میچ میں لگ ایسا رہا تھا کہ کہ اورٹن باآسانی برے وائٹ کو شکست دے دیں گے مگر کچھ لمحوں کے بعد برے وائٹ نے ان خیالات کو غلط ثابت کرتے ہوئے اورٹن کو شکست دے دی۔

 ڈبلیو ڈبلیو ای کے ایک اورمقابلے میں سپر اسٹار ریسلر رومن رینز کو معروف ریسلر اسٹرومین نے شکست دے کر ایک بار پھر رنگ سے دور رہنے پر مجبور کردیا۔

رومن رینز پہلے ہی اسٹرومین کے متعدد حملوں کے باعث زخمی ہوچکے تھے، میچ سے قبل رینز رنگ میں آئے تو اسٹرومین نے شروع میں ہی رینز پر حملہ کردیا، لیکن رومن نے تھوڑی دیر طویل القامت ریسلر اسٹرومین کے سامنے مزاحمت کی تاہم سپر مین پنچ ریسلررینز، اسٹرومین کے سامنے بے بس نظر آئے اور شکست کھا کر کئی ہفتوں سے رنگ سے دور ہوگئے۔

دریں اثنا ہر سال منعقد ہونے والے ڈبلیو ڈبلیو ای کے بڑے ایونت ریسل مینیا میں رینز نے انڈر ٹیکر کو شکست دے کر ریٹائرمنٹ لینے پر مجبور کردیا تھا۔

ریسل مینیا ایونٹ سے قبل رینز اور اسٹرومین کے درمیان لفظی جنگ جاری تھی تاہم اسٹرومین سے رینز کا مقابلہ ریسل مینیا کے بجائے ڈبلیو ڈبلیو ای انتظامیہ نے ڈبلیو ڈبلیو ای پے بیک میں کرایا گیا تھا۔

انڈر ٹیکر نے ریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا

 385 پاونڈ وزن رکھنے والے اسٹرومین کے سامنے 265 پاؤنڈ کے حامل رینز شکست سے اپنے آپ کو نہ بچاسکے۔

واضح رہے کہ مداحوں کی بڑی تعداد اسٹرومین کی شکست کی خواہاں تھی، رومن رینز جب شکست سے دوچار ہوئے تو بڑی تعداد میں مداح مایوس دکھائی دئیے، اب دیکھنا یہ ہے ک ہآئندہ آنے والے ڈبلیو ڈبلیو اے ایونٹس میں رومن رینز شرکت کرپائیں گے یا نہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top