site
stats
کھیل

براؤن اسٹرومین پر رینز کا حملہ: ’بیک لیش‘ میں شرکت مشکوک

لندن: ڈبلیو ڈبلیو ای را کے میچ میں رومن رینز نے اسٹرومین پر حملہ کرکے مخالف ریسلر کئی دنوں کے لیے رنگ سے باہر کردیا، جس کے بعد اسمیک ڈاؤن بیک لیش کے نام سے شروع ہونے والے ایونٹ میں اسٹرومین کی شرکت مشکوک ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈ ریسلنگ فیڈریشن (ڈبلیو ڈبلیو ای) کے معروف ریسلر رینز نے اسٹرومین کو رنگ سے باہر کردیا ہے، رینز نے اسٹرومین پر اس وقت حملہ کیا جب وہ ایک ریسلر سے مقابلے میں مصروف تھے۔

رومن رینز رنگ میں آئے ہی نہیں تھے کہ دور سے ہی اسٹرومین، رینز کو دیکھ کر حیران رہ گئے، رینز نے رنگ میں آتے ہی اسٹرومین پر سپر مین مکوں کی بھرمار کردی۔ اسٹرومین ابتدائی مکوں سے سنبھل ہی نہیں سکے تھے کہ رینز نے اسی دوران اُن کے ہاتھ میں بندھے ہوئے پلاستر پر حملہ کیا اور پھر اسٹرومین کو رنگ سے باہر پھینک دیا۔

رومن نے اسٹرومین کی کمر پر کرسیوں سے پے در پے حملے کیے اور انہیں شدید زخمی کیا جس کے بعد امدادی ٹیم نے وہاں پہنچ کر زخمی ہونے والے ریسلر کو بچایا، یاد رہے اسٹرومین پہلے ہی زخمی تھے تاہم اس حملے کے بعد وہ مزید زخمی ہوگئے جس کے بعد اُن کی اگلے ایونٹ میں شرکت مشکوک ہوگئی۔

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ براؤن اسٹرومین نے ڈبلیو ڈبلیو را کے ایک میچ میں رومن رینز پر حملہ کیا یہی نہیں جب وہ زخمی ہوگئے تو ان کو طبی امداد کے لیے لے جانے والی ایمبولینس کو بھی پلٹ دیا تھا۔

ویڈیو دیکھیں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top