The news is by your side.

Advertisement

رائل رمبل، بروک لیسنر اور رومن رینز باہر، پھر جیتا کون؟

کراچی: ڈبلیو ڈبلیو ای میں رائل رمبل مقابلوں کا انعقاد ہوا جس میں 30 ریسلر رنگ میں اترے جن میں بروک لیسنر، رومن رینز سمیت دیگر شامل تھے.

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز ڈبلیو ڈبلیو ای کی جانب سے رائل رمبل مقابلوں کا انعقاد ہوا جس میں 30 ریسلرز ایک دوسرے پر سبقت حاصل کرنے کے لیے کوشاں تھے، انتظامیہ کی جانب سے سینئر ریسلر ’ایج‘ کی انٹری کرائی گئی تھی جسے مداحوں نے پسند کیا۔

ایج نے اپنی واپسی کو درست ثابت کرتے ہوئے رومن رینز کے اسپیئر کو ناکام بنایا اور انہیں ہی اسپیئر لگایا ساتھ ہی ایج اور اورٹن نے مل کر ڈرکیو میکن ٹائر کی بھی خوب دھلائی کی۔

مداحوں کی جانب سے جہاں رائل رمبل کو پسند کیا گیا وہیں ایج کی انٹری بھی سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹاپ ٹرینڈ بنی رہی۔

حال ہی میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والے ریسلر ڈریو میکنٹائر نے رائل رامبل مقابلے میں حصہ لے کر نئی تاریخ رقم کردی اور اب وہ ریسل مینیا میں حصہ لیں گے۔

میکنٹائر نے ناصرف رومن رینز کو رنگ سے باہر پھینکا بلکہ اپنی سپر کک لگا کر ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن جنہیں رائل رمبل کا فیورٹ قرار دیا جارہا تھا بروک لیسنر کو بھی باہر کا راستہ دکھا کر مقابلہ جیت لیا۔

ویمنز رائل مقابلے میں چارلوٹ فلیئر نے کامیابی حاصل کرکے ریسل مینیا میں اپنی جگہ پکی کرلی۔

واضح رہے کہ اس سے قبل ہونے والے رائل رمبل مقابلے میں سیٹھ رولنز نے کامیابی حاصل کرکے ریسل مینیا میں رسائی حاصل کی تھی اور ریسل مینیا مقابلے میں بروک لیسنر کو شکست دے کر ہیوی ٹائٹل لے اڑے تھے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں