site
stats
خواتین

شاہدہ بسیسو ڈبلیو ڈبلیو ای کی پہلی عرب خاتون ریسلر

arab woman wrestler shahida

نیویارک: عرب دنیا میں جہاں خواتین پر سخت پابندیاں عائد کی جاتی ہیں وہیں ایک عرب خاتون ورلڈ ریسلنگ انٹرٹینمٹ کا حصہ بن گئی۔

عرب میڈیا کے مطابق ریسلنگ انٹرٹینمینٹ انڈسٹری میں ڈبلیو ڈبلیو ای سرفہرست اور بڑا نام سمجھا جاتا ہے، ڈبلیو ڈبلیو ای کی جانب سے پہلی بارعرب خاتون ریسلر کے ساتھ معاہدہ کیا گیا ، اردن سے تعلق رکھنے والی شاہدہ بسیسو جنہیں یہ اعزاز حاصل ہوا۔

شاہدہ بسیسو کا انتخاب 40 امیدواروں میں سے کیا گیا، امیدواروں میں مشرق وسطٰی اور بھارت سے تعلق رکھنے والے ایتھلیٹ، پاور لفٹرز، رگبی اور فٹ بال کے کھلاڑی، شوقیہ ریسلر اور مارشل آرٹس کے ماہر بھی شامل تھے۔

عرب میڈیا کے مطابق شاہدہ تربیت یافتہ جوجٹسو ایتھلیٹ ہیں، وہ امریکی شہر فلوریڈا میں ریسلنگ کی تربیت لے رہی ہیں، شادیہ تربیت مکمل ہونے پر وہ آسٹریلیا، برازیل، کینیڈا، چین، جرمنی ، بھارت، میکسیکو اور برطانیہ سے منتخب کردہ ریسلرز کے ساتھ اپنی مہارت کا مظاہرہ  کریں گی۔

شاہدہ نے اپنی اس کامیابی پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ مجھے اس بات پر فخر ہے کہ میں مشرق وسطٰی کی پہلی لڑکی ہوں جس نے یہ اعزاز حاصل کیا ، میری خواہش ہے کہ میں ریسلنگ کی دنیا کی سپر اسٹار بن سکوں۔

علاوہ ازیں ڈبلیو ڈبلیو ای نے بھارتی ریسلر کویتا دیوی کے ساتھ  بھی باضابطہ معاہدہ کرلیا ہے۔

ڈبلیو ڈبلیو ای کے سی او او ٹرپل ایچ نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ ہمیں اعتماد ہے کہ کویتا اور شاہدہ مستقبل قریب میں ڈبلیو ڈبلیو ای کی سپراسٹارز ہوں گی، دونوں ریسلرز کا انتخاب پرستاروں کی بڑھتی تعداد کو مدنظر رکھ کر کیا گیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top