The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو ڈبلیو ای کی مشہور خاتون ریسلر کو اغواء کرنے کی کوشش

گرفتار ہونے والا ملزم گزشتہ آٹھ مہینے سے واردات کی منصوبہ بندی کررہا تھا

فلوریڈا : معروف ڈبلیو ڈبلیو ای اسٹار سونیا ڈیول کے گھر میں گھس کر ان کو اغوا کرنے کی کوشش کرنے والا شخص پکڑا گیا ، پولیس کا کہنا ہے کہ ملزم خاتون کو پسند کرتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ڈبلیو ڈبلیو ای کی اسٹار خاتون ریسلر کو اغوا کرنے ان کے گھر پہنچنےوالا ان کا مداح پولیس نے بروقت کارروائی کرتے ہوئے گرفتار کرلیا، 24سالہ فلپ اے خاتون ریسلر کا زبردست شیدائی ہے۔

پولیس کے مطابق ڈبلیو ڈبلیو ای اسٹار سونیا ڈیول کے گھر میں گھس کر اغوا کرنے کے الزام میں کیلی فورنیا پولیس نے لوٹس فلا کے ایک شہری کو گرفتار کر لیا ہے، جس گھر سے گرفتاری کی گئی ہے وہ سونیا ڈیول کے نام ہے۔

ذرائع کے مطابق چوبیس سالہ فلپ اے پچھلے آٹھ مہینوں سے اس اغوا کی منصوبہ بندی کر رہا تھا۔ وہ خاتون کو ایک طویل عرصہ سے سوشل میڈیا پر فالو کر رہا تھا۔

پولیس کے مطابق فلپ آدھی رات کو سونیا کے گھر میں گھسا حالانکہ جیسے ہی وہ کھڑکی کا شیشہ کھول کر اندر گھسا تو ایمرجنسی الارم بج گیا جس کی آواز سننے کے بعد گھر میں موجود افراد نے فلپ کو پکڑ کر پولیس کے حوالے کر دیا۔

اس حوالے سے پولیس کا کہنا ہے کہ فلپ سونیا کے پیچھے پاگل تھا وہ انہیں سوشل میڈیا پر فالو کرتا تھا، پولیس کو اس کے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے اندازہ ہوا کہ وہ ڈبلیو ڈبلیو ای اسٹار کو کافی پسند کرتا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں