بچپن کی یادیں تازہ کرتے ڈبلیو ڈبلیو ای کے تھیم سانگ -
The news is by your side.

Advertisement

بچپن کی یادیں تازہ کرتے ڈبلیو ڈبلیو ای کے تھیم سانگ

 ڈبلیو ڈبلیو ای میں آپ نے اکثر پہلوانوں کو لڑتے ہوئے دیکھا ہے ان کی دھماکہ خیز انٹری بھی آپ کو یاد ہی ہوگی، اسٹیو آسٹن جب رنگ میں آتے تھے تو اس سے قبل گلاس ٹوٹنے کی آواز آتی تھی جو آج بھی لوگوں کے ذہنوں میں ہے۔

ایسے ہی چند معروف ریسلرز اور ان کی انٹری کے تھیم سانگ کے حوالے سے بیان کرتے ہیں کہ ان کے تخلیق کرنے والے کون ہیں؟

دی راک

ریسلنگ اور فلموں میں اپنے نام کمانے والے دی راک کی جب انٹری ہوتی ہے تو اس کا تھیم سانگ ’’اِز دز اسمیک‘‘ اپنی منفرد ہی پہچان رکھتا ہے، اس تھیم سانگ کو جم جانسٹن نے تیس سال قبل اس خوبصورت انداز سے تخلیق کیا کہ اس کا سحر آج بھی لوگوں کے ذہنوں میں موجود ہے۔

شان مائیکل

چند عرصے قبل انڈر ٹیکر سے آخری فائٹ ہار کر ریسلنگ کی دنیا کو خیرباد کہنے والے شان مائیکل نے اپنے کیریئر کا آغاز 1992ء میں کیا، شان مائیکل کی انٹری کے تھیم سانگ کو بھی جم جانسٹن نے مرتب کیا اس کے بول ہیں ’’آئی تھنک آئی ایم کیوٹ‘‘ اس دور میں ہر بچے کی زبان پر یہ ہی گانا تھا،

انڈر ٹیکر

انڈر ٹیکر جن کی آمد سے ہی مخالف ریسلر پر لرزہ طاری ہوجاتا ہے ان کی آمد کے ساتھ ہی ایک آواز سنائی دیتی ہے اور چاروں اطراف اندھیرا چھا جاتا ہے۔ جسے دیکھ کر لگتا ہے کہ آپ کوئی ڈراؤنی فلم دیکھ رہے ہیں، مگر یہ فلم نہیں انڈر ٹیکر ہوتے ہیں۔

ٹرپل ایچ

ریسلنگ کی دُنیا میں ٹرپل ایچ کے نام سے مشہور اس ریسلر نے ہیوی ویٹ ٹائٹل کی چیمپئن شپ میں اپنا لوہا منوایا۔ ٹرپل ایچ کی آمد کے ساتھ ہی ایک میوزک بجتا ہے اور وہ رنگ میں داخل ہونے سے قبل پانی پیتے ہیں ہیں اور اپنے سر کے اوپر پانی ڈال کر اپنے آپ کو تروتازہ کرتے ہیں۔

ایڈی گوریرو

ایڈی گوریرو وہ واحد ریسلر ہیں جو رنگ میں بے ایمانی بھی اس انداز سے کرتے تھے کہ مداح ہنسنے پر مجبور ہوجاتے تھے۔ گو کہ وہ اب اس دنیا میں نہیں ہیں مگر ان کے مداح آج بھی ان کی ریسلنگ دیکھ کر محظوظ ہوتے ہیں۔ ، گوریرو کی آمد بائیک پر ہوا کرتی تھی، گوریرو کے تھیم سانگ کو بھی جم جانسٹن نے ترتیب دیا۔

جان سینا

معروف ریسلر جان سینا جنہوں نے حال ہی میں ڈبلیو ڈبلیو چیمپئن بننے کے بعد صرف دو ہفتوں میں شکست کھاکر ٹائٹل سے محروم ہوگئے۔ مگر جان سینا کا تھیم سانگ جو لوگوں کو ان کی آمد کے ساتھ ہی جھومنے پر مجبور کردیتا ہے، سینا کا تھیم سانگ ’’یور ٹائم از اپ، مائی ٹائم از ناؤ‘‘جان سینا کے کزن مارک پریڈکا نے 2005ء میں مرتب کیا اور انہیں امید تھی کہ یہ سانگ سینا کا ٹریڈ مارک بنے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں