The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو ڈبلیو ای پر’آسیب‘ کا قبضہ برقرار

نیویارک: ڈبلیو ڈبلیو ای کی جانب سے سروائیور سیریز کے مقابلوں کا انعقاد کیا گیا جس میں برے وائٹ، رومن رینز اور بروک لیسنر نے میدان مارلیا۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز سروائیور سیریز میں ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن، یونیورسل چیمپئن اور اسمیک ڈاؤن، این ایکس ٹی، ڈبلیو ڈبلیو ای را کے مقابلے ہوئے۔

یونیورسل چیمپئن شپ کے میچ میں برے وائٹ اور ڈیئنل برائن مدمقابل آئے، برائے وائٹ یونیورسل چیمپئن شپ بیلٹ کا دفاع کررہے تھے، ڈینئل برائن کے برے وائٹ کو ہرانے کے سارے حربے ناکام ہوئے اور برے وائٹ نے ٹائٹل کا کامیاب دفاع کیا۔

ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن شپ کے میچ میں ری میسٹریو کو بروک لیسنر کا چیلنج درپیش تھا، رے میسٹریو اپنے ساتھی کے ہمراہ لڑ کر بروک لیسنر کو زیر کرنے میں ناکام رہے۔

ایک اور مقابلے میں پندرہ ریسلرز رنگ میں اترے، را کی نمائندگی سیتھ رولنز، اسمیک ڈاؤن کی نمائندگی رومن رینز کررہے تھے، مقابلے میں این ایکس ٹی کے 5 ریسلرز بھی شریک ہوئے۔

مقابلے میں جو ریسلر ہارتا گیا وہ رنگ سے باہر جاتا گیا، آخر میں سیتھ رولنز، رومن رینز اور کیتھ لی رنگ میں رہ گئے تھے، کیتھ لی نے سیتھ رولنز کو ہرا کر مقابلے سے باہر کیا۔

رومن رینز اور کیتھ لی کے درمیان مقابلہ جاری تھا، رومن رینز نے بھاری بھرکم ریسلر کیتھ لی دو سپر مین پنچ لگائے وہ بچ گئے، آخر میں رومن رینز نے اپنا آخری داؤ لگا کرکیتھ لی کو ہرایا اور اسمیک ڈاؤن کو چیمپئن بنادیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں