The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو ڈبلیو ای، رینڈی اورٹن نے برے وائٹ کو ’’جلا‘‘ ڈالا

نیویارک: ڈبلیو ڈبلیو ای کے معروف ریسلر رینڈی اورٹن نے حریف ریسلر برے وائٹ کو دوران فائٹ ’جلا ‘ ڈالا، بگ ڈوگ کے نام سے مشہور رومن رینز یونیورسل ٹائٹل لے اُڑے۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈ ریسلنگ انٹرٹینمنٹ( ڈبلیو ڈبلیو ای ) انتظامیہ کی جانب سے گزشتہ روز ’ٹی ایل سی‘ ایونٹ کا انعقاد کیا گیا جس میں رینڈی اورٹن، برے وائٹ مدمقابل تھے، ایونٹ کے دیگر مقابلوں میں یونیورسل ٹائٹل کے لیے رومن رینز (بگ ڈوگ ) کا مقابلہ کیون اونز سے ہوا، ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن شپ میں ڈریو میکنٹائر کو اے جے اسٹائلز اور دی مز کا چیلنج درپیش تھا۔

رینڈی اورٹن نے برے وائٹ کو ’’فائر فلائی انفرنو ‘‘میچ میں جلا ڈالا، برے وائٹ کی جانب سے اورٹن کو جلانے کے لیےمتعدد حملے کیے گئے لیکن اورٹن نے وائٹ کے سارے حربے ناکام بنائے اور آخر میں کامیابی حاصل کرلی.


ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ برے وائٹ رنگ میں گرے ہوئے ہیں اور رینڈی جیت کا جشن منارہے ہیں۔

دوسرے میچ میں بگ ڈوگ نے کیون اونز کو شکست دے کریونیورسل ٹائٹل کا کامیاب دفاع کیا، کیون اونز، رومن کے سپر مین پنچ اور اسپیئر کے آگے اونز کی ایک نہ چل سکی، واضح رہے کہ رومن رینز سے گزشتہ دنوں ’را‘ کے میچ میں بھی اونز کو شکست دی تھی۔

ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن شپ کا ٹائٹل ڈریو میکنٹائر نے ایک بار پھر اپنے نام کرلیا، میکنٹائر نے رنگ میں اے جے اسٹائلز اور دی مز اپنے مخصوص داؤ پیج سے قابو پایا، اے جے اسٹائلز اور دی مز نے مل کر میکنٹائر کو قابو کرنے کی کوشش کی لیکن وہ ناکام رہے۔

ایونٹ کے دیگر مقابلوں میں بگ ای نے سیمی زین کو ہرادیا، بوبی لیشلے اور الیکس زینڈر نے اپنے ٹائٹل کا کامیابی سے دفاع کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں